ماه آبی من

پادشاه فصل‌ها؟

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

پاییز قشنگم سلام، کلام در ستایش زیباییت قاصر است. تا کنون بیش از میلیون‌ها نفر از رنگ‌های آتشین و بکرت گفته‌اند و با این حال هنوز دفتر این شرح‌ها به انتها نرسیده و گمان نمی‌کنم که هرگز برسد. با فکر به روزهای ابری و شب‌های بارانیت، هودی‌های جذاب و بارش برگ‌هایت قند در دل هرکسی آبنبات می‌شود و دلش به تالاپ و تولوپ می‌افتد. نمی‌دانم چگونه از روز‌های پرخاطره‌ای که سالیان زندگی‌ام را ساخته‌اند بنویسم اما این را بدان که با تو همیشه عنصری را در وجودم و کنارم داشته‌ام و این را مدیون تو هستم. عنصری که در نهایت موجب گشادی رگ‌هایم و جوشش خون در آنها می‌شود. عنصری که گاهی اشک را از چشمانم جاری و مرا به فین فین می‌اندازد. آری، به راستی که حقیقت دارد؛ پادشاه حساسیت‌ها، پاییز!

:d

می‌خواستم طولانی‌تر بنویسم که قشنگ وقتی تو حس رفتین ضدحال بشه بعد با خودم گفتم نه ولش کن، گناه دارین. اون سری خیلی اذیتتون کردم بسه دیگه😅

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
Blue Moon

نظرات  (۷)

یقینا که اینو خوب گفتی😂

پاسخ:
چاکریم😂

منم با اینکه نصفش رو شاید نتونم درست نفس بکشم ولی فصل مورد علاقه امه بهترین خاطراتی که میتونم توی ذهنم بیارمشون هم توی پاییز بودن

پاسخ:
منم عاشق پاییزم. مخصوصا از آبان ماه به بعدش:) جدی حسمو نسبت به پاییز نمی‌تونم وصف کنم.
۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۲:۲۰ محمدرضا کشاورز علوی

همیشه این مدلی اذیتمون کن(:

پاسخ:
بله بله حتما😂😂
۰۵ مهر ۹۹ ، ۲۰:۳۵ سایه نوری

پاییز با همه چیزش قشنگه.. عشق و درد رو کنار هم داره.. 😅

پاسخ:
به شدت موافقم:)))
۰۲ مهر ۹۹ ، ۲۲:۱۶ محسن رحمانی

سلام پاییز مبارک.

پاسخ:
سلام همچنین برای شما، سپاسگزارم.
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۹ فتل فتلیان

😂😂😂

پادشاه فصل ها پاییز 🥺

پاسخ:
پاییز قابلیت پادشاهی در همه زمینه‌هارو داره:d

پاییز عشق است *-*

پاسخ:
بله همینطوره:))) 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">