ماه آبی من

چشم هایت دلیل جاذبه اند

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

تا آخر عمرم هم بخوام در موردت بگم و بنویسم و بشنوم برای این دلم کافی نیست.

مامان بزرگ این همه سال تنها چیزایی که ازت مونده رو نگهداری کرده،ساکت،پلاک هات،چندتا تیکه لباس ،پوتین،یه صابون کوچولو که توی جبهه بهت داده بودن، چندتا کاردستی و دفترچه هایی که توشون نوحه نوشتی و حدیث... و وصیت نامه ات.

حالا که حالش خوب نیست و همه اونجان چندتا از وسیله هات رو بین خواهر برادرا تقسیم کرد.مامانی دوتا از پلاک هات رو برداشت و یکی رو آورد برای من:)

پلاکی که به گردن تو بوده:)))) پلاکی که حالا برام ارزشمندترین یادگاری دنیاست.

راستش تو برام خیلی بیشتر از یه دایی هستی... یه رفیقی که همیشه داشتمت و هروقت خواستم زمین بخورم تو بودی و دستمو گرفتی، یه همدمی که هر وقت نفسم گرفت از دنیا و آدماش، برام اکسیژن خالص بودی. تو کسی بودی که هر وقت همه ولم کردن، هروقت در حد خفگی حرف داشتم و نتونستم به زبون بیارم چون حتی بلد نبودم ،بودی تا بی حرف برات بگم و تو از توی عکست خیره به من لبخند بزنی.

عاشقتم بهترین رفیق دنیا.

اینم پلاکی که سهم من شد:)

برای دیدن عکس علی روی اسمش کلیک کنید :)

روز خوش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
Blue Moon

نظرات  (۱۷)

الهییییی
یادگاری از شهید خداای من این بهترین اتفاق دنیاس😍😍😍😍
حضورشون حال خوب کنه زندگی و برکت میده به زندگی.
پاسخ:
دقیقا زمانی که فکر میکردم دیگه دوستم نداره و بهم توجه نمیکنه شرمندم کرد:)))
بله درسته ♡😍😚
:(
پاسخ:
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۰ گل بارون زده بهاری
روحش شاد عزیزم 
یادگاری ارزشمندی داری 
مواظبش باش
پاسخ:
بله حتما، ممنون :)
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۶ روناک رخساری
برای خواستگاری مگه اپیلاسیون هم میرن ریحانه؟ :)))
پاسخ:
عاقااااا صلوات بفرستین😂😂😂
رژ لب مایع قرمزم زده.اپلاسیونم رفته.خلاصه امادس.برین خاستگاری در(:
پاسخ:
:d
مثلا منم از اینام که خاستگارا پاشنه درو از جا کندن.
من همیشه دهن باز میموندم که مگه در کفش پاشنه بلند میپوشه که پاشنه داره.

پاسخ:
همممم سوال خوبی بود... من الان دارم یه در رو تصور میکنم که پاشنه بلند قرمز پاش کرده
واست زنده باشه ایشالا همیشه عزیزم.
به خدا این بزرگا زندن.ما مردیم.کاش قسمت بشه واسه شوهرم:دی
سلام مامانبزرگو برسون.
پاسخ:
شوهرت؟ :ddddd
بزرگیتو میرسونم 😍
عزیز دلم.چقدرم مردونه بوده.
دائیت تو جبهه شهید شده؟عکسش که مال دهه 50 عه.و توام که متولد 78 ای فک کنم.پس یا باش دردو دل میکردی یا چیز دیگه ایی؟نمیدونم تو این شرایط اصلا ادم سوال میپرسه یا نه.اگر سوال بی جاست.عذر میخوام.
پلاک جدید مبارک رفیق(:
پاسخ:
بله بله،سال 63 شهید شد و 20 سالش بود.
چون باور دارم میشنوه همیشه باش صحبت میکنم. 
اره بابا بپرس اتفاقا دوست دارم :)))
ممنون عزیزدلمممم♡♡♡
۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۸ نباتِ خدا
خدا دایی علی رو قرین رحمت کنه :)
پاسخ:
ممنون عزیزدلم :) ♡

آره منم هر وقت ازش کمک خواستم کمکم کرده..یکی از حسرتام اینه که هیچوقت ندیدمش..اون موقع هایی که نامه میفرستاد فقط دوتا خواهر زاده داشت و خیلی با ذوق حالشون و میپرسید و ابراز دلتنگی میکرد براشون...گاهی وقتا میگم دایی میدونی منم به دنیا اومدم؟حواست به منم باشه هاا..حال منم بپرس:))

چرا که نه خیلیم دوست دارم:))
حتما مینویسم:))البته یه بار قبلا نوشتم.

پاسخ:
آره آره دقیقا، منم همیشه همین حسرت رو دارم که انقد دیر به دنیا اومدم
جدی؟ ندیده امش
آخی...چقدر خوب...
ذوق کردم به جات
منم داییم شهید شده و دقیقا حس تورو دارم نسبت بهش...
ولی ما فقط چندتا نامه ازش داریم..
  وقتی رفت 20 روز بعدش شهید شد و حتی عکس یادگاری از جبهه هم نداره:(

پاسخ:
الهی بمیرم:((((
مطمئن باش مارو میبینن و خیلی جاها اونا بودن که دستگیرمون بودن.
به نظرم حتما در موردش بنویس:) اصلا یه روزی باشه باهم درموردشون حرف بزنیم، اگه دوست داشته باشی؟ 
۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۱:۳۰ مشتاقٌ الیه
بله. نامه نوشته بودن به خواهرهاشون، برادرها و البته همسرشون... برنامه دارم تو وبم یه صفحه اختصاصی باز کنم...
پاسخ:
چه عاااااالی!
مشتاق اجرای برنامه تونم
۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۴ مشتاقٌ الیه
سهم من هم نامه های عاشقانه عمو شد :)

پاسخ:
واقعا؟ نامه به کی؟ 
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۹:۵۵ محمد فرهمند

خدا رحمتش کنه

 

پاسخ:
ممنون✿
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۴ دچارِ فیش‌نگار
پست قشنگی بود :)
پاسخ:
ممنون✿
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۳ ** گُلشید **
آخییییی😢😢
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه... 
پاسخ:
تشکر:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">