ماه آبی من

یک دنیا علیه تو

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ب.ظ

تا وقتی که بهش فکر میکنی هیچ جا نشونه ای ازش نیست، حتی کسی هم اسمش هم نیست، اما درست از لحظه ای که تصمیم میگیری فراموش کنی... آخ از اون لحظه ای که تصمیم میگیری فراموش کنی، همه چیز هجوم میاره سمتت!

توی تاکسی آهنگ مورد علاقه ش پخش میشه، مادرت غذایی رو میپزه که اون دوست داشت، بوی عطرش دنیا رو میگیره ، رد قدماش توی تک تک خیابون ها پیدا میشه، تمام آدمای دنیا هم اسمش میشن... 

ولی خب حقیقتی که عوض نمیشه اینه که هیچکس اون نمیشه!

و تو تنها کاری که میتونی کنی اینه که عمیق تر نفس بکشی. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
Blue Moon

نظرات  (۶)

مثل پیدا کردن ی چیز گمشده میمونه.وقتی دنبالشی نیست.بعد میبینی یهویی میاد جلو چیشات
پاسخ:
احسنــــت! 
تصحیح میکنم، وقتی بهش نیاز نداری میبینی جلوی چشمته
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۴ روناک رخساری
:(
پاسخ:
موافقم 👌
پاسخ:
ممنونم❤
نفس عمیق میکشم
چشمامو میبندم و سرمو میزارم رو شونه خودم...
با خودم میگم قرار ما این بازیا نبود.بود؟؟؟
پاسخ:
خوبه که خودتو داری
سلام 
به نظر من سعی کن بی تفاوت باشی هر چیزی که پیش میاد بیاد با فکر کردن اونو جذب می کنی 
پاسخ:
سلام. اینجا همه چیز در مورد خود من نیست 
۰۵ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۸ معلمی از جنس اینده
بله منم با تمام حرفاتون موافقم
پاسخ:

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">