ماه آبی من

دهکده خاک بر سر!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

[ کتاب فروشی طبقه ی همکف] 

-سلام آقا کتاب خاک برسری دارید؟

+بلههههه؟!؟!؟!

-عه! نه چیزه... منظورم دهکده ی خاک بر سره!

آقاهه با شک یه نگاه بهم انداخت : برای چه رده سنیه؟

-کودک که نیست! فک کنم بزرگسال دیگه.

+آها خب برید طبقه یک اونجا بپرسید

 

تپ تپ تپ تپ

[ طبقه یک] 

-سلام، دهکده ی خاک بر سرو دارید؟

در کسری از ثانیه چشماش گرد شد و زد زیر خنده

-خب ببخشید ولی واقعا اسمش همینه آخه! 

+نه خانوم خواهش میکنم، چون یهو گفتید خندم گرفت.

 

[در مراسم جشن تولد] 

_کادو ها رو باز کن ببینیم چین. 

_آره آره راست میگه. 

_این یکی کتابه... 

و این جریان ادامه دارد! 

 

با تشکر از خانم فائضه غفار حدادی بابت انتخاب این اسم زیبا :)

کتاب جالب انگیزناکی(!) بود.

 

پانویس: بچه ها فارسی را پاس بدارید و از کلمات ابداعی ضایع من استفاده ننمایید!

و من الله توفیق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۱
Blue Moon

نظرات  (۱۲)

😂😂
پاسخ:
":))))
خاک بر سری😂🤦🏻‍♀️!
فائضه؟ تا حالا نشنیده بودم.
پاسخ:
منم همینطور :)
کتاب خاک بر سری 😂😂😂
اسمش قشنگه 
پاسخ:
:dddd
آره طنزه 
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۸ فتل فتلیان
اها مرسی 

پاسخ:
خواهشمندم ^^
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۱۲ ** گُلشید **
😂😂😂😂
چه اسمی😂😂
پاسخ:
آره واقعا 
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۷ فتل فتلیان
😂😂😂😂 کتاب خاک بر سری 🤪🤪
موضوعش چیه !!!
پاسخ:
سلام :d
خاطرات یه خانمه که همراه همسر و بچه ی کوچیکش راهی غربت میشه. تا حدودی هم طنزه.
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۷ مشتاقٌ الیه
سلام. خوبید شما؟
قبول کنید طبقه همکف بد پرسیدید :)
پاسخ:
سلام الحمدلله، حال شما چطوره؟؟؟
بله واقعا قبول دارم. هول شدم و از دهنم پرید":)
:)
پاسخ:
۲۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۳ محسن رحمانی
o_O
پاسخ:
:) 
😂😂😂
کتاب خاک بر سری😳😅😂😂
بامزه بود😁
عاشق فضا سازی از پله بالا رفتنت شدم تپ تپ تپ😂😅
پاسخ:
آخه هول شدم یهو.
تشکرات ویژه :d
۲۱ تیر ۹۸ ، ۰۱:۴۹ مهدی ­­­­
:))))) کامنت لوک خوش شانس :)))))
پاسخ:
:ddd
۲۱ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۲ لوک خوش شانس
😂😂😂😂حالا خوبه فیلم نگفتی 
پاسخ:
آره باید خداروشکر کرد که فیلم نبود :d
دردسری داشتیم با این اسم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">