ماه آبی من

توقف ممنوع

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

زنده ایم اما زندگی هم می‌کنیم؟ این" زندگی " را از آن جهت بخوانید که شبیه کلمه ی بچگی باشد، که از بچه می‌آید. زندگی هم از زنده می آید.شاید از نظر شما فرقی نداشته باشد ولی من احساس می‌کنم اینطور، نوع نگاه به آن فرق می‌کند.

اگر زندگی نمی کنیم، اصلا زنده ایم؟! 

شهید مطهری موجود زنده را اینطور تعریف کرده اند:

[هر موجود زنده خاصیتش این است که رشد میکند؛ تکامل پیدا می کند، متوقف نیست، سر جای خودش نایستاده است]

هر وقت توقف کردیم به زنده بودنمان شک کنیم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
Blue Moon

نظرات  (۱۲)

چرا حیفف که هست 

نمیدونم چرا نمی تونم درست بشم

پاسخ:
باور دارم که میتونید، اگر بخواهید 

دقیقاً، باید زندگی کرد؛ نه اینکه فقط زنده بود!

پاسخ:
احسنت ،گل گفتین:)

فکر کنم خیلی وقته که زنده نیستم 

اگه باشمم در حد ۲٪ 

پاسخ:
حیف نیست؟! 

شاید!

:)

پاسخ:
:)
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۴۷ مشتاقٌ الیه

دا ادم باید زنده باشه :)

پاسخ:
بله بله:)

در حد تیم ملی رشد میکنم.فقط نمیدونم چرا به این فکر نیستم ه قراره برم دانششگا و باید مانتوهای جدید بخرم

پاسخ:
لباس خریدنم معضلیه ها-_-

فک کنم من دیگه زنده نیستم!

آخه دیگه از رو صندلی کامپیوتر بلند نمیشم!...همش همین جاام!

:)

پاسخ:
مهم اینه روی صندلی کامپیوتر چیکار میکنی... روی صندلی کامیپوتر هم میشه رشد داشت:)

فک کنم یه چند وقتی هست که افزودن چربی شکمم عامل زندگیم شده:دی

پاسخ:
خب از اون جهت رشد میکنی؟  :d
♡♡♡♡

گل گفتی :)

پاسخ:
ممنونم:)❀
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۹ زیگفرید ‌‌‌

ذلت در دنیا بیهودگی است.

پاسخ:
بله واقعا❀

چه تعبیر قشنگی بود برای زنده بودن 👌🏻🌹

پاسخ:
ممنونم از شما:)))❀
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

زندگی یه موهبته:

 

http://fiish.blog.ir/post/900

پاسخ:
قطعا:)
ممنونم به خاطر این لینک، نظرات خیلی جالب بود! 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">