ماه آبی من

عذاب وجدان

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ
صبح میخواستم برم بیرون اسنپ گرفتم، هزینه ش شد 2500. منم توی کیفم فقط ده تومنی داشتم. به مقصد که رسیدم و خواستم حساب کنم گفت خرد ندارم. یه قنادی اونجا بود که راننده گفت برم ازش پول خرد بگیرم. منم پیاده شدم و رفتم اما گفت فقط میتونه دو تا پنج تومنی بهم بده!
دوباره برگشتم به راننده گفتم که اینجوره و فلان، الان آنلاین پرداخت میکنم گفت باشه. اما وقتی پرداخت آنلاین رو زدم گفت امکان تغییر نحوه ی پرداخت نیست، راننده گفت عه اره اخه لغوش کردم دیگه -_-
گفتم خب چیکار کنم حالا؟؟؟؟
گفت نمیخواد برو اشکال نداره، و خودش ول کرد رفت
منم از اونور خیلی دیرم شده بود اصلا مغزم کار نمیکرد
موقعی که برگشتم خونه یهو به ذهنم رسید که ای وای میشد حداقل شماره کارتش رو بگیرم، یا اینکه چرا زنگ نزده بود به گوشیم تا شمارش بیفته و حالا بتونم شماره کارتشو بگیرم!!!!!!
الان عذاب وجدان ولم نمیکنه.... چیکار کنم؟!؟!؟! :(
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
Blue Moon

نظرات  (۴)

نمی دونم
پاسخ:
D:
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۷ اسرافیل مهدوی
به نیت اون صدقه بده راحت میشی.
حتما لازم نیست بندازی توی صندوق صدقه.
پاسخ:
اره حتما این کارو میکنم✿
ببین هر سفری هم ایمیلش میاد هم تو خود اسنپ ثبت میشه. فکر کنم اینطوری بتونی با راننده‌هه تماس بگیری. 
پاسخ:
فقط اسم و فامیل راننده رو میزنه :( 
خودش گفته نمی خواد :)
خودتو اذیت نکن
پاسخ:
اون که آره ولی از خودمم لجم میگیره که نتونستم یه فکری کنم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">