ماه آبی من

یکِ یک

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

آدما یه سری خاطرات دارن که در اوجِ بی‌اهمیتیشون در لحظه، مثل سنگ‌ریزه‌هایی روی هم تلنبار می‌شن و یه کوهِ عظیم می‌سازن و یه غارِ تاریک که توش محلِ زندگی می‌شه. وقتی طرف یهو قاطی می‌کنه، عصبی می‌شه یا افسرده می‌شه به خاطر اون موقعیت کوچیکی نیست که براش اتفاق افتاده؛ بلکه به این خاطره که غار روی سرش فرو ریخته و هیچکس نمی‌فهمه سنگینیِ اون سنگ‌ریزه‌هایِ انباشته‌شده چقدر بوده!

می‌دونم این بدترین چیزی بود که می‌تونستم روز عید بنویسم ولی باید می‌نوشتم.

به هر حال سال نو مبارک!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۱
Blue Moon

نظرات  (۱۱)

سلام همگی😃

بلو جونم ،عزیزدلم برات بهترینارو آرزو میکنم و از خدا میخوام که آرزوهات خاطره بشن و لبت همیشه بخنده😍😊

دلم برات تنگ شده بود خیلی زیاد😘😙❤

پاسخ:
سلام عزیزم. متشکرم همچنین برای شما
منم دلم تنگ شده بود:)))
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۳۵ دختر دماغ گوجه ای :)

سال نوت مبارک! امیدوارم به سرزمین آرزوهات امسال برسی و لبخندت همیشگی باشه :)

 

+ بدیش اینه آدما فکر میکنن دیوونه شدیم، بی جنبه ایم، زود رنجیم..کسی نیست سنگریزه ها رو دونه به دونه برداره. شاید اندک آدمی اونم بعضی وقت ها

پاسخ:
ممنون عزیزم، سال خوبی باشه برات:))) ♥
دقیقا همینه. فقط همون یه اتفاق کوچولویی رو می‌بینن که در لحظه داره اتفاق می‌افته
۰۲ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۲۹ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

سلام عیدتون مبارک :)

پاسخ:
سلام ممنونم عید شما هم خیلی مبارک :))) 🌺

سلام عیدتون مبارک.

پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک🌺

دشمنت شرمنده

کسی دیگه ناراحتم کرد با پیامش اونم دم عید😔🥺  ، کلی با پستت همزاد پنداری کردم 

پاسخ:
آها از اون نظر!
ان شاءالله بقیه روزتون فوق‌العاده باشه که جبران بشه ^^

مبارکه 😍

امیدوارم یه روزی این سنگ ریزه هامون اگه تلنبارم میشن حداقل دیگه یهو رو سرمون نریزن 🥺😭(وی اخرش روز عید ناراحت شد)

برات ارزو میکنم که همیشه بخندی اونم از ته دلت

پاسخ:
شرمنده ناراحتتون کردم. واقعا نباید منتشرش می‌کردم
ممنونم منم همین آرزو رو برای شما دارم🌸 :))

 ایشالا انقدر شاد میشید که تمام اینها فراموش میشه. امید به خدا :)

عیدتون مبارک

پاسخ:
سلامت باشید، ممنونم🌺🌸
:))
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۳۲ دچارِ فیش‌نگار

عاهان

پاسخ:
بله 😀
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۲۵ دچارِ فیش‌نگار

با کی؟

پاسخ:
با دچار فیش‌نگار.
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۲۲ دچارِ فیش‌نگار

عه شما منو میشناسید!؟ 🤔

پاسخ:
نه احتمالا اشتباه گرفتمتون :))
۰۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۷ دچارِ فیش‌نگار

به هر حال همچنین بر شما مبارک

پاسخ:
متشکرم دچار فیش نگار :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">