ماه آبی من

About Time

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

بعضی فیلما هستن که بعد تماشاشون ادم یه حس گنگی و گیجی داره، فیلم about time هم از اون دسته از فیلم هاست. در طول فیلم واقعا میتونی شخصیت داستان رو درک کنی. اون گیجی که داره و سعی میکنه همه چیز رو درست کنه اما باز یه چیز دیگه خراب میشه.

ارزش زمان، خانواده، لحظه هایی که باهم دارین رو بیشتر میفهمین.

داستان این فیلم در مورد پسریه که توانایی سفر در زمان رو داره. میتونه به گذشته برگرده و اتفاقات رو تغییر بده.

چیزی که از پدرش یاد میگیره این بود که هر روز رو دوبار زندگی کنه، بار اول رو با تمام استرس ها و اتفاقای جدیدش میگذرونه و وقتی دوباره به اون روز برمیگرده اون روز رو یه بار دیگه اما با لذت زندگی میکنه و زیبایی هاشو میبینه. 

یه جایی آخرای فیلم یه دیالوگ خیلی قشنگ داره که میگه: سعی میکنم هر روزم رو طوری زندگی کنم که انگار از روی قصد به این روز برگشتم تا ازش لذت ببرم، انگار که آخرین روز از زندگی فوق العاده و عادی منه.

 

 

 

About time 2013 - Richard Curtis

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
Blue Moon

نظرات  (۷)

بعله واقعا بعضی فیلما فوق العادن اصلا ارزش چندبار دیدنو دارن
واجب شد ببینم این فیلم رو
پاسخ:
آره دقیقا،ولی این یکیو یه مدت نگه داشتم ولی پاکش کردم نتونستم دوباره ببینمش، گریه م میگرفت D:"

سلام ابجی جان
خدا رو شکر 
منم خوبم :)
پاسخ:
الحمدلله ♡♡♡❀
چه خوب :)
خوبی عزیزم چه خبرا ؟
پاسخ:
سلااااااام بهار خوبم عزیزدلم تو خوبی؟ :)
ممنون بابت پیشنهاد.حتما دانلودش میکنم.
پاسخ:
ممنون از شما ❀✿
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۵۸ محمد رضا زارعی
از دانلود ش پشیمان شدم 
متن موضوع فیلم خودش اظهر من الشمسه
بی خیال . همون فیلم lucy رو میرم یه بار دیگه میبینم 

پاسخ:
توی سایت ها توضیح خوب و دقیقی ننوشتن با این حال هر جوری که صلاح میدونین❀❀❀
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۴۶ محمد رضا زارعی
الان میرم تو کار دانلودش
پاسخ:
خب پیشنهاد میکنم سانسور شده ش رو بگیرید پس 😅
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۴۵ محمد رضا زارعی
عاشق فیلمهای مفهومیم
پاسخ:
منم همینطور :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">