ماه آبی من

ترش مغزی

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ق.ظ

—اصلا عاقلانه رفتار نمیکنم، یا بهتره به زبان ساده تر بگم دیوونه ام!

کارایی که میکنم، همش برای بعد مرگمه.

دارم خاطرات خوب جا میذارم برای وقتایی که نیستم.

دلم به خنده هایی خوشه که حاصل مسخره بازیامه.

دفترخاطراتم رو جوری نوشتم و آماده کردم که بعد مردنم و خوندنش توسط بقیه یه جور خفنی نشون داده بشم. حقایقی رو نوشتم که هیچوقت نتونستم بهشون بگم. حتما دلشون برام میسوزه و از اینکه دیگه نیستم تا خیلی چیزا جبران بشه حسرت میخورن ولی باز خودم دلداریشون دادم و گفتم حسرت چیزی رو نخورن چون من خوشحال و خوشبخت بودم.

شایدم اصلا دفترم خونده نشه، خاطره های بودنم مرور نشه، شاید اصلا لحظه های خوبی که براشون ایجاد کردم... لحظه های احساسی، خنده دار و غیره رو فراموش کنن.

اصلا شاید خودم رو... من رو فراموش کنن!

کی میدونه شاید خودم هم خودمو از یاد ببرم.

مسخره اس هااا... این همه نشستم خاطره نویسی کردم که اگه یه روزی آلزایمر گرفتم دفترامو بخونم و همه چی رو به یاد بیارم... بعد حالا که بهش فکر میکنم با خودم میگم خب خنگول جان! وقتی همه چی یادت بره؛ اینکه این دفترا میتونه چه کمکی بهت کنه هم یادت میره دیگه!! :/

( گفتم سومی رو شروع کردم؟) 

اگه فاز این پست رو درک نمیکنین اشکالی نداره، نوشتم که فقط از مغزم بیرون ریخته باشم.

بیا همین پستم نوشتم که بعد مرگم بگن نگا تا کجا رو دیده و نوشته :d

—حالم یه جور ناخوشیه، اگه زحمت نمیشه یه دعایی در حقم کنید. 

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
Blue Moon

نظرات  (۱۱)

خوب میشی جیگرطلا.میگذرد
برا خودت زندگی کن.تهش هیچی نیست تو چشم ادما.تهش مرگه.تو تا فاتحه پیس پیس.و بعدش بای.
پاسخ:
الان خوبم :)
کار خوبی انجام دادی نوشتی:)
صد و بیست سال عمر با عزت داشته باشی و خاطرات خوب :))
پاسخ:
قربان شما، ممنونم✿
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۰ معلمی از جنس اینده
این موزیک خیلی عالی بود.
پاسخ:
ممنون
۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۳:۲۳ گل بارون زده بهاری
سلام عزیزم 
آلزایمر بر خلاف اونچه که تصور میکنید بد نیست اولا اینکه اصلا گذشته رو فراموش نمی کنید فقط زمان حال و اتفاقات جدید رو نمی تونی به ذهنت بسپاری
پاسخ:
وحشتناکه 
ولی من دفترم رو یه جایی قایم خواهم کرد که وقتی مردم، هیچ کس پیداش نکنه. دلم نمی خواد از بعضی چیزا خبردار بشن، حتی بعد از مرگم.
پاسخ:
:)
۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۸ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی عالی بود موفق باشید.
پاسخ:
سلام، چی عالی بود؟؟!؟!؟
۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۴ روناک رخساری
عزیزم همیشه زنده باشی
پاسخ:
محاله ولی ممنون :)
۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۵ محمد فرهمند

زندگی یک انسان هیچوقت گم نمیشه

حتی اگر بی ارزش ترین زندگی دنیا باشه

زندگی انسان هیچوقت فراموش نمیشه

انسان هیچوقت فراموش نمیشه

اگر شما اون دفتر خاطراتم ننوشته بودی باز خاطراتت تو آکاشای این عالم ثبت شده

تو این عالم هیچی گم نمیشه

همه چی سر جای خودشه

اگر کارات نیک بوده باشه باید تو همین زندگی پاداششونو بگیری. حالا شاید از افراد دیگه ای.

پاسخ:
گم شدن که نه، ولی امکان فراموشی هست
ممنون
:)
مژده به دانشجویان عزیز
از علم خود کسب درآمد کنید
پروژه های خود را در سایت اپلود کرده و مادام العمر فروش کنید
دارای نماد اعتماد الکترونیکی
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید
Www.enproject.ir
۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۲ نباتِ خدا
ان شالله حالت زود خوب بشه بلو جان :)
پاسخ:
ممنون نبات:)) 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">