ماه آبی من

ویروس

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

بابام یه مایع دست‌شویی خریده که آدم دوست داره از کرونا تشکر کنه که مجبورمون کرده دَم به دقیقه دستامونو بشوریم؛ بس‌که این بزرگوار خوش بوئه!

دارم به ایجاد یه موضوع جدید با نام اعترافات احمقانه توی بلاگم فکر می‌کنم •_•

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۴
Blue Moon

نظرات  (۸)

۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۴۳ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

حقیقتا من بخاطره امنیت بیشتر با وایتکس دستامو میشورم خخخخخخخ  (شوخ)

پاسخ:
ما هم با اسید می‌شوریم :))

خخخخخخخخخخ

پاسخ:
:)

سلام :)

نگفتید حالا یکی مثل من میاد این پست رو می‌خونه که چند ساله حس بویاییش رو از دست داده، و حسرت بوی مایع دستشویی رو می‌خوره؟ D:

(البته نه که اصلاً حس نکنما. باید شدید باشه که متوجهش بشم. مثل بوی بنزین توی پمپ بنزین، یا گلاب دوآتیشه.)

پاسخ:
سلام:)))
حسرت بوی مایع دستشویی؟!؟
این احتمالا از اونا خواهد بود که بوش زیاده و میتونید بشنویدش:)
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۷ هانیه 🤷‍♀️

البته صابون ها هم خوشبو هستن 

پاسخ:
:)
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۰۰ محسن رحمانی

مایع دست شویی خوشبو خیلی خوبه.

پاسخ:
گلی است از گل های بهشت:d

بعضی مایع ها خیلی خوشبو هستن 

من مدام دستام رو بو می کنم 😉🤭🤭 و لذت میبرم 

 

پاسخ:
آره فوق العاده س
:d
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۳ دختر دماغ گوجه ای :)

من دلم میخواد با این مایع دستشوییا که بوی وانیل میدن شمع درست کنم بس که خوشبو ان :)

پاسخ:
شک نکن اینم از هموناست. ای کاش می‌تونستم بوش رو باتون به اشتراک بذارم:)
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۲۱ سُولْوِیْگ .🌈

بعضی از این مایع دستشوییا این‌قدر خوشبوئن که آدم دلش می‌خواد بخوردشون! 

پاسخ:
دقیقاااا. یا مثلا با اب قاطیش کنی شربت بشه :d

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">