ماه آبی من

تست ناقل بودن یا نبودن

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۱۷ ب.ظ

اون : می‌خوای بدونی ناقل هستی یا نه؟

من : آره حتما.

اون : پس این تست رو با دقت و مرحله به مرحله انجام بده. اول بخواب؛ بعد بچرخ به راست، بعد به سمت چپ.

من : خب؟

اون : تونستی؟؟

من : آره دیگه.

اون : تبریک می‌گم تو ناقل نیستی.

من : از کجا فهمیدی؟ :/

اون : ناقل نیستی چون تونستی قِل بخوری!

دقت کنید که مراحل رو حتما درست انجام بدید تا به نتیجه درست برسید :d

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
Blue Moon

نظرات  (۷)

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۱۶ حصـــــــcafeh.ـــــین ..

:}

پاسخ:
:)

😂😂😂

 

خداروشکر منم ناقل نیستم😅

پاسخ:
خداروشکر، مواظب خودت باش⁦❤️⁩

ناقلانیم 

پاسخ:
خدانکنه:)

😂😂😂

پاسخ:
:)))

منم ناقل نیستم :)

پاسخ:
خب خداروشکر، خیالمون راحت شد:))

خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
:)))

سلام

 

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">