ماه آبی من

عجیب

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

سلام سلام

امروز میخوام یه سوال ازتون بپرسم.نمیدونم تا حالا بهش فکر کردین یا نه ولی حالا میپرسم تا بهش فکر کنید و جواب بدین

متفاوت ترین/عجیب ترین آدم زندگیتون کیه؟

و چرا؟ یعنی چه چیزی اونو متفاوت میکنه؟

ممکنه دلیلتون یه چیز خیلی ساده باشه ولی اشکالی نداره.برام خیلی جالبه که بدونم

مثلا برای خودم فکر میکنم داییم آدم متفاوتیه چون توی ظرف آجیل تخمه هارو میخوره و همیشه پسته و بادوم هارو دست نخورده ول میکنه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷

نظرات  (۶)

عجیب ترین ادم زندگی شما کیه؟🤔
پاسخ:
مادربزرگم شاید
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۴۳ فتل فتلیان
ادم عجیب که دور برم زیاده خیلیم زیاد و برا هرکدوم دلیلای خودشو دارم 
ولی عجیب ترین ادمی که توی زندگیم دیدم و شناختم خودم بودم 
پاسخ:
چه بامزه که خودتون برای خودتون عجیبین، همین خودش عجیبه D:

یه ادم معمولی رو در نظر بگیر 
خواهر من تمام رفتارش بر خلاف ادم معمولیه 😂😂
پاسخ:
😂😂😂چقدم عااااالی 
عجیب تر از خواهر خودم توی دنیا ادم ندیدم :)
پاسخ:
چرا؟؟ 😂
عجیب ترین آدم ها همین دوستان بیانی هستند که میان با آدم دوست میشن اول دنبالت میکنند باهات دوست می شند وقتی تو دل آدم جا پیدا می کنند بعد رد دنبال میزنند و میرند وب هاشون میزند و با احساسات بعضی ها بازی میکنند .
چیه خب اینا عجیب نیستند ؟ 

پاسخ:
چرا دیگه بی معرفتم هستن :( 
متفاوت ترین آدمی که تو زندگیم دیدم یه بنده خدایی بود توی دوران دبیرستان. یادمه همیشه ته کلاس مینشست و با وجود اینکه توی بعضی بحث ها شرکت می‌کرد ولی با هیچکس خیلی صمیمی نبود.
شاید این موضوع برای منی که تقریبا از هر ده نفر با 9 نفر دوستم عجیب باشه، علی ای حال یکم تلاش کردم که صمیمی بشم باهاش و خب موفق هم شدم،یه روز گفت من از هر نوع رابطه بین آدما بدم میاد، احساسی، فامیلی، دوستی، حتی از رابطه ی خویشاوندی بین والدین فرزند هم بدش میومد. 
پاسخ:
واقعا چه عجیب چطور ادم میتونه بدون بقیه زندگی کنه اصلا!!!! 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">