ماه آبی من

دختری که رهایش کردی!

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

پدرلیو: "میدونی که ما واقعا بهت افتخار میکنیم."

لیو: "چرا؟برای چی؟ من باختم پدر.بیشتر مردم معتقدن که من اصلا نباید تلاش میکردم."

پدرلیو:"فقط برای ادامه دادنت.دختر عزیز من!ادامه دادن خودش یه عمل قهرمانانه است!"




The girl you left behind-JoJo Moyes



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۱
Blue Moon

نظرات  (۴)

۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۱۴ دختر روشنا :)
خیلی قشنگ و اموزنده در عین کوتاه بود :)
پاسخ:
ممنووووون دختر روشنا ❤
پاسخ:
^_^
لایک 
پاسخ:
ممنوووووون بهار ':)
سلام :)
وبلاگتون رو دوست دارم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید :))
پاسخ:
سلاااااام ،ممنون از لطفتون^^ چشم حتما حتما

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">