ماه آبی من

نوشتن چیز عجیبیه

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۹ ب.ظ

هرچی تو دلته بنویس .فکرایی که تو سرته و به زبونت نمیاد.این فکرا روی دلت بار میشه،میماسه،نمیذاره راحت حرکت کنی،جای فکرای تازه رو میگیره وخلاصه دلتو میپوسونه.تو میشی یک زباله دونی فکرای کهنه،که اگه حرف نزنی گَندش میکُشدت!


   

Oscar and the lady in pink - Eric Emmanuel Schmitt



خیلی وقته نرفتم سراغ دفتر خاطراتم میترسم آخرش خاطره ها از سرم بپرن و من هنوز ننوشته باشمشون،میترسم حس این روزام بره و من هنوز اوضاعم رو تعریف نکرده باشم.هوووووف از این بی حوصلگی -_-

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
Blue Moon

نظرات  (۶)

هوم ایده خوبیه 
 سعی میکنم من شروع کنم به نوشتن ولی فعلا که همه چیزمو تو وبم ثبت میکنم
پاسخ:
خیلی هم عالیه
نوشتن روی کاغذ هم امتحان کن حتی اگه بعدش خواستی نابودش کنی( که البته پیشنهاد میدم نکنی) فوق العاده س
بنویس بنویس 
من الان حسرت یه چیزایی رو می خورم که ننوشتمشون و همه از ذهنم رفته !!!
ولی ادم وقتیم می نویسه همش میترسه که خونده بشن!!!
پاسخ:
آره ولی با این حال شماهم بنویسین، حتی اگه شده رمزی و اینا.مثلا من خودم توی دفترم جاهایی رو که نمیخوام کسی بدونه انگلیسی مینویسم، با اون خطی که دارم حتی خودمم بعدا به سختی کلمات رو تشخیص میدم
امیدوارم یه روز حوصلم بیاد سرجاش و دوباره کارهای گذشتمو انجام بدم...مثل وبلاگ نوشتن،سیمز بازی کردن و...

پاسخ:
ان شا الله ":)
نوشتن!!کار عجیبیه تمام‌فکرا و حرفای قدیمی و جدید مثل حبابای زیرآب بالا میان و کم کم میترکن اونوقت میشه ی خلا ذهنی ی ارامش ناب فکری😊ازاونا که دوس داری هرشب تکراربشه
پاسخ:
دقیقا خدای من دقیقا! خیلی خوب و قشنگ توصیفش کردی، ممنونم ✿✿✿
اگه نوشتن رو دوست داشته باشی ،همیشه می نویسی 

پاسخ:
آره صد البته ولی تا حالا دقت کردی بعضی وقتا بی حوصلگی با غذا هم درمان نمیشه؟!؟  D:
چقدر خوبه که میبینم هنوزم وبلاگ نویس وجود داره...
منم یه زمانی وبلاگ نویس بودم...
موفق باشی...
❤💜🌹🌸
پاسخ:
سلاااااااام :) حتما ادامه بده. من خودم یه مدت دور بودم از این فضا و یهو یه روز زد به کله ام که دوباره شروع کنم و سریع یه وبلاگ جدید زدم تا پشیمون نشم.حس خوبیه که بتونم حداقل بعضی حرفام رو بزنم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">