ماه آبی من

ساعت

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۵۴ ب.ظ

ضمن عرض تبریک سال نو خدمت شما خواستم در مورد این مسئله ی عجیب غریب جلو و عقب کشیدن ساعت ها حرف بزنم. اولین مشکلی که بعد از این کار به طرز افتضاحی موجب آزار ماست اینه که به هرکی میگیم ساعت چنده فرقی نداره که واقعا ساعت چنده، جواب سه کلمه س :"جدید یا قدیم؟"

مسئله دیگه اینه که مثلا الان که ساعتا اومده جلو صبح که بیدار شدم یهو دیدم عه ساعت 10 شده. کلی حرص خوردم که ای واویلا باز دوباره ساعت خوابم اینجور شده که دیر بیدار شم، بعد که یکم ویندوزم اومد بالا یادم اومد اها اینا ساعتا رو عوض کردن. کلا با همین سر همه چیز خودمو امیدوار کردم در طول روز. میگم نه الان که 10 در واقع همون 9ه :/

شیش ماه پیش که ساعتا رو کشیدن عقب من خیلی فشار سنگینی بهم وارد شد. شاید فکر کنید که چطوری اخه اصلا چه ربطی به من میتونه داشته باشه!؟!؟!

خب ببینید من اون موقع به زور خودمو بیدار نگه داشته بودم که ساعت 1 بشه تا من بتونم از اینترنت رایگانم برای دانلود استفاده کنم... دقیقا تا ساعت یک شد و من هنوز در هیجان بودم دیدم شد 12 -_-

گرفتم خوابیدم...

راستی حالتون چطوره؟ خوبین؟ 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۲
Blue Moon

نظرات  (۱۰)

خاطره تون بامزه بود😂😂
پاسخ:
خیلی خیلی‌خیلی ممنونم ازت بابت کامنت های قشنگت، جبران کنم ان شاء الله ❤❤❤❤
خاطرتون خیلی باحال بود 
واقعا همین طوره ، یک طرف دیگه قرص و داروهای مادربزرگ و پدربزرگ هاست 
پاسخ:
آره بنده خدا ها دوباره طول میکشه تا عادت کنن
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۵ احسان شریعتی
اگر ساعت را نمی‌کشیدن جلو، چند روز دیگه خورشید غافلگیرت می‌کرد مثلا ساعت ۴و نیم صبح پا می‌شدی و می‌دیدی که خورشید طلوع کرده :))
پاسخ:
:)
اوهوم واقعا ادم گیج میشه 🤯🤯🤯

ولی امسال برام خوبه یجورایی .. فک میکنم زمان داره زودتر میگذره =/
پاسخ:
آه ولی من دلم نمیخواد بگذره، ترجیح میدم توی همین لحظات گیر کنم.یه جورایی فوبیای آینده رو دارم ":)
عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشی :)
درمورد اینترنت رایگان نیتت چون خوب نبود اینجوری شد خخخخخخ
پاسخ:
سلام عید شما هم خیلی مبارک باشه
اره فک کنم😂😂😂😂 خلوص نیت نداشتم
والا این چه مدلشه خو 
ولی اون تیکه اخر خیلی باحال بود 😅😅😅
پاسخ:
😅ممنوووون
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۲۴ دختر روشنا :)
خوبم شکر شما چه طوری ؟ 
اخ گفتی ساعت خواب منم زدن بهم دیشب یک ساعت کم خوابیدم امروز به اندازه ۲۴ ساعت خسته بودم ( کی درک میکنه اهمیت زمان برای یه بچه کنکوری رو اخهد😭😭😭😭😭😭)
پاسخ:
الحمدلله منم خوبم❤
اوه اوه اره برنامه شمارم ریختن بهم پس، موفق باشی ان شاء الله عزیزدلم
خدا رو شکر 
خوب باشی همیشه :)
پاسخ:
قربونت، همچنین❤❤
چه درد سری شده این ساعت رو جلو بردن 
از خواب بیدار میشی ظهره 
زود هم شب میشه 😂😂

ما خوبیم تو خوبی ؟

پاسخ:
دقیقا😂😂😂 اصلا ترسیدم یهو
الحمدلله خوبم😊❤
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۰۳ دخـترکــِ بی نام :))
خوبیم شکر 😊
پاسخ:
خدااااروشکر :)✿

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">