ماه آبی من

خاطره [قمپز ]

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ
اون:انقد بدم میاد از اینا که باشون غذا میخوری تا دو تیکه میخورن هی میگن وای من دیگه نمیتونم -_-
من: اه اه اره اصلا اشتهای آدمو کور میکنن
اون:خداروشکر ما ازوناش نیستیم
 
 
 
یه ربع بعد...
من:  به جان خودم دارم میترکم دیگه
اون: من ترکیدم رفت(در حال کشیدن نفس عمیق)
و نصف پیتزا رو به خانه بردیم...
 
این قسمت : قمپُز 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
Blue Moon

نظرات  (۸)

:))))))
پاسخ:
✿✿✿
سلام 
من میتونم مینی پیتزا رو پیشنهاد کنم 

پاسخ:
اخه اون دیگه خیلی کوچولوعه،مساله دیگه اینه که ما اصلا رومون کم نمیشه 😅😂
خخخخخخخخخخخ ولا
پاسخ:
:d
میدونم خاطره بود :)
پاسخ:
عه آها ':)))) 
نوش جانتون:)

پاسخ:
ممنون ^^ البته واسه مدت ها پیش بود
خیلی خوب بود =))
پاسخ:
ممنون که ":)
خو مگ مجبورین خاهر من 😅😅
پاسخ:
نمیخوایم کم بیاریم😂😂😂هرگز
😂😂😂
پاسخ:
😅

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">