ماه آبی من

موج تو

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۵ ب.ظ

میخوام زندگیمو رو موج تو تنظیم کنم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲
Blue Moon

خدا

نظرات  (۸)

😍عالیه 
منم می خوام موجمو تنظیم کنم👊
پاسخ:
چه خوووب :))
خدا کمک میکنه خودش
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه.تنظیم کن. :)
پاسخ:
ممنووووونم<3
موج کی؟
پاسخ:
خدا ":)
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۰۳ دخـترکــِ بی نام :))
موج من؟😂😛
پاسخ:
😂😂😂😂نع
:)
پاسخ:
<3
اها 
من دوهزاریم کجه 
موفق باشی
پاسخ:
✿تشکرات
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۷ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
پاسخ:
ممنونم":)
موج کی ؟
پاسخ:
هشتگ خدا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">