ماه آبی من

ستاره طلایی

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

احساس میکنم به بیماری ای دچار شدم که اصلا نمیتونم دایره ی قرمز دور استوری ها، ستاره طلایی توی وبلاگ و پیام های نخونده شده رو تحمل کنم -_-

بعد واقعا تعجب میکنم چطور به بعضیا پیام میدی میبینی تا چند روز هی آنلاین میشن ولی سین نمیکنن. من تا جواب هم ندم دلم آروم نمیشه :d

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۷
Blue Moon

نظرات  (۱۰)

۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۱ احسان شریعتی
من همین الان توی تلگرامم ۷۰۴تا پیام نخونده دارم
پاسخ:
 چطورییی!؟!؟؟!؟
یک بیمار دیگر هم اضافه شد ☻
پاسخ:
😂
😅😅😅فتل هستم یک بیمار
پاسخ:
مرسی همه بیمارا 😂
بیماری خوبیه بنظرم 😄
پاسخ:
ممنونات😅
خیلی خوبه که اهمیت می دی.این کارت نشون دهنده ی ارزش قائل بودنت برای مردمه. :)
پاسخ:
آره شاید :)
باحال هم میشه بهش گفت :)
پاسخ:
':) 
دقیقا .
پاسخ:
عه پس شما هم :d
تقریبا خوبه که 
پاسخ:
نمیدونم خوبه یا بد ولی یه جورایی باحاله، البته استوری های اینستاگرام یکمی رو  مخه
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
بیماری نیست درستش هم همینه!
وقتی نظرات باز هست یعنی نویسنده انتظار داره نظر بنویسند پس طبیعتا این نظرات هم باید خونده بشه و پاسخ داده بشه اما متاسفانه بعضی افراد اینطوری نیست!
پاسخ:
عه پس چه خوب، آفرین به خودم ^^
سلام دوست عزیز
اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا ما را با نام "دانلود نمونه سوالات پیام نور" و آدرس http://shop.tafrihi.org/ لینک کنید و اطلاع دهید تا شما را نیز لینک کنیم
باتشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">