ماه آبی من

حنابندان!

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ب.ظ

دیشب حنابندونشون بود، آقااااا خیلی باحال بود و خوش گذشت دیگه. تا حالا انقد تو چشم نبودم. حالا هی هر ور میرفتم همه سلام میکردن، لبخند ملیح تحویلم میدادن. دو سه نفر از فامیلاشونم با ذوق میومدن سمتم و حال و احوال میپرسیدن :‌d 

خلاصه که قدرت خاصی داشتم اون شب. مثلا زنعموم یه فلش آهنگ آورده بود بعد اینا خودشون از یه فلش دیگه آهنگ گذاشته بودن. فکر کنم سه چهار دفعه فامیلای ما رفتن گفتن یکم اون یکی رو بذارین خب !!! که نذاشته بودن. بعد آخر سر من که رفتم سریع همشون گفتن آره چشم نوبت آهنگای خانواده داماده! حیف که زیاد از قدرتم مطمئن نبودم وگرنه زودتر اقدام میکردم. 

قبل از اینکه بخوایم بریم خونه اونا من داشتم توی وبلاگ ها میچرخیدم و پستاتونو میخوندم یهو با خودم فکر کردم آیا کسی هست که از من ریلکس تر باشه؟!؟!

که چند دقیقه بعد رفتم اتاق مامان و بابام و دیدم مامانم تازه یه پارچه برش زده که بدوزه واسه حنابندون :/


راستی میگم شما هم اونورا حنابندون دارین؟!؟! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰

نظرات  (۸)

سلام وبلاگ زیبایی دارید از وبلاگ ما هم بازدید کنید.
اگر تمایل دارید میتوانید با دنبال کردن وبلاگ کوچیک ما
.ما را دنبال کنید
www.catandroid.blog.ir
در ضمن وبلاگتون دنبال شد
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون، بله حتما چرا که نه :)
اها دست دست دست دست ، نبینم کسی نشسته باشه هااااااا
مبارکه 
وایییی مگه میشه دیگه اینقدر ریلکس !!!!، من چند وقت پیش عقد بود اماده شده بودم بابام طولش میداد من داشتم سکته میکردم که نرسیم 
پاسخ:
😂
تازه پسرا واسه آماده شدن کار خاصی ندارن.منم خودم بعضی وقتا یکم استرس میاد سراغم که نکنه دیر بشه ولی خب تا حالا نشده دیگه به خاطر همین باز بیخیال میشم
با این قدرت می تونی دنیا رو تغییر بدی. :))))))))))
در کل خواهر شوهرها قدرت خاصی دارن. :))))))))))
پاسخ:
😂
قدرت خاص رو راس گفتی.البته به زنداداش هم خیلی بستگی داره، خدایش خیلی حرفمو قبول داره
مبارکشون باشه .ان شاالله عروسی شما.
پاسخ:
ممنوووون✿ همچنین شما(اگه هنوز نه )
خوشبخت باشند
پاسخ:
ممنوووون ان شاء الله ✿
اخییی مبارک باشه
ما هم حنابندون داریم،من که خیلی حنابندونو دوس دارم خیلی خوش میگذره.
ولی واقعا ریلکس بودیاا:))))
پاسخ:
عه خب خوبه خداروشکر خیالم راحت شد فقط ما نیستیم(چه واج آرایی "خ"  ای شدا :d )
خیلیییی نمیدونم از کجا میاد😌
سلام 
واسه دوختن لباس که خیلی دیر بوده !!!!! باید زودتر اقدام می کردن 

پاسخ:
سلام مریم اره خیلی موافقم ولی به طرز باورنکردنی ای آماده شد!!!!! 
Super_Power#
پاسخ:
بعله دیگه 😎 خواهر کوچیکا رو نباید دست کم گرفت!( حالا فقط یه فلش عوض کردما :/ )

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">