ماه آبی من

فیتالیتی

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۱۰ ب.ظ

فردای عروسی داداشم خانواده زنداداشم صبحانه آوردن در خونمون، یه سری از فامیلامون(بیشتر خانما) اومدن اینجا واسه صبحانه و نهار. پسرعموم که 12، 13 سالشه هم اومد. پی اس فورش رو هم با خودش آورده بود. داشتن با داداش دومیم بازی میکردن حالا بازیش چی بود؟ مورتال کمبت! بعد فینیشر داشت طرف دل و روده ی اون یکی رو درمیاورد میپرید هوا برمیگشت رو کمر اون یکی ترق ترق خردش می‌کرد بعد با یه نیزه میزد چشای فلک زده رو در میاورد و با کمال تعجب می‌دیدی زنده هم مونده!!!!!!

من هی به داداشم اشاره میدادم "جان خودت بذار این برنده شه -_-" یه چند دفعه شو که اتفاقی داداشم برنده میشد پسر عموم جو میگرفتش و از فن های واقعی استفاده میکرد و جیغ هم میزد.

زمان ما اینجوری نبودیم که، یه سگا داشتیم. شورش در شهر و سونیک بازی میکردیم. کمبت هم اگه بازی میکردیم واقعا این همه خشونت نداشت. نهایت خشن بودنش همون آخرش بود که با "فیتالیتی" تمومش میکرد :d

بعد میباختیم یا میبردیم هم نمیزدیم تو سر و کله هم که تلافی شخصیت انتخابیمونو دربیاریم!!! 

خب بازی ها اینجوری شدن که بچه ها هم انقد خشنن دیگه 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
Blue Moon

Mortal Kombat

Ps4

نظرات  (۱۷)

وای تو رو خدا نذارید همچین بازی هایی بکنن.توی روحیه شون خیلی تاثیر می ذاره.تاثیرهایی هم که این بازی ها می ذارن فوق العاده وحشتناکن. :/
بله دیگه یکی از دلایلی که خشونت و خشم و زد و خورد توی جامعه زیاد می شه همینه. :/
بهشون گوشزد کنین. ^_^ 
راهنمایی شون کنید.جلوشون رو بگیرین.تاثیرات بد این بازی ها رو براشون توضیح بدین قبل از این که دیر بشه.
یه کاری بکنین.یه کاری بکنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییین.
پاسخ:
من نهایتش بتونم بچه خودمو بگیرم، نمیشه که مامان باباش با‌‌شن من یه چیزی بگم که، تازه اونم یه مادر روانشناس -_-
خونسردیتو حفظ کن عزیزم 😂❤
بازی به کنار! کارتوناشونو دیدی؟!!!!!
همینه که خواهر من فن هاشو رو من اجرا میکنه!
ما بزرگترین تفریحمون باغ شادونه بود!
پاسخ:
آره کارتوناشونم وحشتناکن😅 من پلنگ صورتی رو چقد دوست داشتم( و دارم:d) 
۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۱۱ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
شک دارم شایدم بیشتر😊
پاسخ:
😁
۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۳ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
گفتی مورتال از خود بی خود شدم ... 
چ برسه کمبت و بقیش
.
.
.
.
.
.
برسم ب فینیشین ک باید اورژانس خبر کنید😊
پاسخ:
در این حد ینی؟ :d
بازی های دوران ما که یادش بخیر
ولی حس کردم اینی که میگی هم خیلی باحال و هیجان انگیزه، دلم خواست
یه همچین موجود خشنی هستم من
و مرسی که سر زدی 😉🙏
پاسخ:
بازی های بچگیمون که فوق العاده بودن😍 اره اینم هیجان انگیزه چون دو نفره هم هست😂
ممنون از شما:)))✿
😂😂😂
واقعا 
الان هم دوست ندارم 😎😎😎
اوه خیلی 😂😂😂 فقط میرم پیاده روی 😉
پاسخ:
نصف آدما همونم انجام نمیدن😄❤
من از هیچ بازی خوشم نمیاد 😎😎
یادمه بچه بودم فقط والیبال بازی می کردم 🤗😍😍
امان از بچه های امروز 😉😁
پاسخ:
واقعا؟ ؟ من کوچیک تر بودم خیلی بازی میکردم
به به ورزشکار بودی😍
البته ما با کامپیوتر بازیش می‌کردیم :))
پاسخ:
آهان. بازیش جالبه خب ":)
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۴۱ زیگفرید ‌‌‌
بلی.
پاسخ:
:)))))) خیلی ممنون
فینیییش هیممم :))
پاسخ:
وااااای فاطمه😂😂😂😂 تو هم؟ 
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۲۹ زیگفرید ‌‌‌
بسی خندیدیم.
پاسخ:
واقعا؟ 
آره واقعا. بازی هایی مثل doom آخریه هم جالبن، زمان ما خیلی دیگه چیز خاصی نداشت. اینجا آهنگ های خیلی سنگین متال و جونور های عجیب غریب! روانی میکنه قشنگ کسی رو که بازی میکنه
پاسخ:
هییییین آره والا
اوه اوه 
😂😂😂
پاسخ:
:))
اون قدیمیش خوب بود ، البته من این جدیده رو هم خیلی وقت پطش بازی کردم ولی خب دوست داشتمش !
پاسخ:
اینم جالبه مخصوصا از نظر کیفیت و محیطش خیلی باحاله ولی برای بچه ها زیادی خشنه. میگم که در این حد که جو گرفته بودشون میخواستن مارم بکشن😅
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
دقیقا همینطوره ...
البته مورتال کمبت رو فقط به خاطر اون فیتلیتی آخرشه که همه دوست دارن :)
پاسخ:
سلام
بله واقعا. ولی خب اون قدیمیش خیلی بهتر بود
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۴ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
من هیچ کدوم از اینا رو تا حالا بازی نکردم خخخخ به جز سگا که اونم دختر عمم داشت ی بار رفتم خونشون قارچ خور بازی کردیم خخخخ

+هم بازی مو فقط آتاری بود و بس! خخخخ
پاسخ:
آرهههه وایی ماریو، من یه مدت پیش بازیاشونو برای موبایل گرفته بودم. به شدت نوستالژیک بودن آخه
:‌dddd

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">