ماه آبی من

فَنی که فرند شد!

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

من توی اینستاگرامم هیچکدوم از پسرای فامیل رو دنبال نمیکنم. حالا یا از سر خجالت یا غرور یا هرچی دلم نمیخواد اول من فالوشون کنم چون نمیخوام در موردم فکرای عجیب کنن نمیدونم کلا با این مسئله راحت نیستم -_- 

پارسال برای تولدم دختر عمم یه پست گذاشت و تبریک گفت و نوشته بود دختردایی عزیزم تولدت مبارک + منشن کردن من روی عکس.

پسرعموم از اونجا اومده بود توی اکانتم و چون اون موقع پابلیک بود چندتا از عکس ها رو لایک زد. منم با خودم گفتم بذار فالوش کنم یه وقت نگه این دخترعموم چقد غرور کاذب داره و عین خیالش نبوده!

خلاصه که درخواست فالو دادم. یه روز گذشت، دو روز گذشت، یه هفته شد و همچنان روی درخواست مونده بود!

تا اینکه رفتم مسافرت و بعد سفرم رفتم چک کردم دیدم رد زده!!!!

من خودم به شخصه باورم نمیشد این کارو کرده باشه. خیلی از دستش حرصم گرفت به حدی که وقتی اکانت عکاسیم رو فالو کرد من محلش نذاشتم و گذاشتم در حد یه فن باقی بمونه :‌d

حالا دو سه شب پیش که دعوت بودیم خونه ی عمه ام اوناهم اومده بودن. بهم میگه راستی بلومون... (نه نگفت چطو به تو گیر ندادن:d) تو چرا منو توی اینستاگرام فالو نمیکنی؟

نکته اینه که دقیقا بهم گفت بلومون، یعنی پیجم رو دیده•_•

من :////// بعد از تفکری عمیق یهویی با صداقت کامل گفتم چون یه بار درخواست دادم ردش کردی.

گفت:من؟؟؟؟؟؟ نههههه اصلا امکان نداره و حتما نشناختمت(پ حالا از کجا شناختی:/)

بعدم افزود بیا فالوم کن. منم دیگه بی ادب بازی درنیاورم و فالوش کردم که درجا بک داد. 

خدایش قبلا فکر میکردم کلا از من بدشون میاد، و اینکه اون موقع درخواست فالوم رو رد کرده بود مزید بر علت شده بود.قبل تر ها هم توی گروهی که دخترعمم واسه بچه های فامیل زده بود هم یکمی دعوامون شد که بعد منجر به منحل شدن گروه شد و من به این نتیجه رسیدم که بودن توی گروه با افراد دارای تفکر متفاوت که به طرز عجیبی علاقه به بحث در مورد تفکراتشون دارن واقعا ناخوشاینده. به هر حال ظاهرا یا حالا هرچی اشتباه میکردم. شایدم از بعد عروسیش داره سعی میکنه بیشتر باهامون مراوده داشته باشه(آخه قبلا رفت و آمد چندانی نداشتیم، در حد عید تا عیدی یا مهمونی های افطاری و مناسبت های خاص)

خلاصه که خداروشکر سوتفاهم ها واسم برطرف شد^^

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۱
Blue Moon

نظرات  (۱۰)

نمیخوام کسی سر از کارم در بیاره
پاسخ:
آهان منطقیه. من خودم پیجم هم غریبه هست هم فامیل هم دوست ولی خداروشکر کسی تو کارم دخالت نمیکنه 

به هیچ عنوان اجازه نمیدم فامیل دنبالم کنه!
مثلا دامادمون بلاکه از بس درخواست میداد!:)
و همینطور چندتای دیگه از فامیل که سیریش بودن:/
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟ چرا آخه؟ •-•
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۸ احسان شریعتی
چون نمیخوام در موردم فکرای عجیب کنن
این افکار را بریز دور تا دنیات قشنگ‌تر بشه
پاسخ:
منظورم این نبود...
به هر حال ممنون
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۴۷ دخـترکــِ بی نام :))
:) 😂
پاسخ:
D:
۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۳۵ دخـترکــِ بی نام :))
پس شکر ک سوتفاهم برطرف شد :)
پاسخ:
بله بله =)
۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۱۷ زیگفرید ‌‌‌
محمدی‌پسند ختم کن!
پاسخ:
😂 
سلام 
من تو اینستاگرام فقط خواهر و دامادمون رو فالو کردم ، دوست ندارم کسی به جز اونا تو پیجم باشن ‌ با اینکه پیجم جک و نوشته های خودمه اما بازم دوست ندارم کسی باشه ، اول فکر کردم پسرعموتون هم مثل من فکر می کنه رد زده 

پاسخ:
سلام اها نه اتفاقا پیجش کاملا فامیل و دوستن. برای همین خیلی به من برخورد😅
۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۷ مریم سادات موسوی
سلام جالب بود
پاسخ:
سلام خانم مریم ممنون خیلی خوش اومدین=)
 چطو به تو گیر ندادن😂😂😂
خب حالا خداروشکر سو تفاهم رفع شد:)
پاسخ:
😂
اره کم کم داشتم ازش ناراحت میشدم دیگه =)
سلام طاعات وعبادات قبول .
یعنی چطور به تو گیر ندادن؟این قسمتشو نفهمیدم.
پاسخ:
سلام خوبین؟ ممنون از شما هم قبول باشه
یه کلیپی خیلی معروف شده بود البته چون خیلی مسخره بود. یه تیکه ش میگه "راستی مریم چطو به تو گیر ندادن" 😅

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">