ماه آبی من

موجودی به نام خواستگار

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ب.ظ

یه خانمی اومد خونمون منو دید که مثلا اگه پسندید دفعه دیگه پسرشو بیاره. اومد و حالا ظاهرا پسندیده که قرار گذاشتن پنجشنبه بیان. نمیدونم که باید باهاش صحبت کنم یا نه. خب راستش اولین باره که قراره پسره بیاد و منم بی تجربه. ولی خب یه سری سوال آماده کردم و به این امیدم که نیاد از من به قصد کشت سوال بپرسه.

اونوقت میدونین مامانم برگشته چی بهم میگه؟؟

میگه انصافا اگه قرار شد برین حرف بزنین یه سوالایی بپرس معلوم باشه بزرگ شدی!!

یکم نگام کرد و ادامه داد: نری بپرسی غذای مورد علاقه ت چیه... از چه رنگی خوشت میاد... اسم...(با جیغ جیغای من دیگه کوتاه اومد بیشتر از این شخصیتم رو نابود نکنه:/ )

کمی تا قسمتی استرس دارم ولی از طرفی هم با این امید خودمو آروم میکنم که بابااااا اینم یه آدمه مثل بقیه و قرار نیست اتفاق خاصی بیفته. ترس از اولین ها فک کنم قراره تا ابد باهام باشه :(((((


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۳
Blue Moon

نظرات  (۱۴)

۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۵۰ مریم سادات موسوی
قربونت بشم گلم خاستگاری چی شد؟
پاسخ:
"ادامه ماجرا" رو بخون😅 پست جدیدم توضیح دادم

۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۴۷ مریم سادات موسوی
همین که فکر میکردم باید چه سئوالاتی ازش بپرسم
پاسخ:
آهااا،آخیییی😍 خوشبخت باشین 
سلام
من سه جا رفتم خواستگاری
از اولی 30تا سوال پرسیدم
از دومی 20سوال پرسیدم
از سومی که خانومم باشه اینقدر به دلم نشست که هیچ سوالی نپرسیدم بهش گفتم ببا برام پرتقال پوس بکن دوتایی بخوریم...یادش بخیر
پاسخ:
سلام. واقعا؟؟؟؟؟ الله اکبر :))))) این عجیب ترین چیزی بود که شنیدم
خیلی خوشبخت باشین ان شاء الله 
عالیه
پاسخ:
ممنون ":)
چنتاشو می گی ؟
پاسخ:
مثلا در مورد برنامه ش برای زندگی
انتظارش از پوشش همسرش
اصلا چرا تصمیم گرفته ازدواج کنه
رنگ مورد علاقه ش :ddd
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۵۰ مریم سادات موسوی
آخی یاد خاستگاری خودم افتادم
پاسخ:
چی شده بود مگه؟ 
نگران نباش هر چی دوس داری بپرس
پاسخ:
نه خداییش سوالای خوبی براش در نظر گرفتم :d
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۵۰ گل بارون زده بهاری
واقعا جهان بینی مهمه 
اخلاق و شخصیت 
و معیار های طرف از راستی و درستی 
و راههای پول در آوردن 
و مهمتر رابطه جنسی هست که چه انتظاراتی   داره که این بزار برای جلسه های بعد
پاسخ:
فکر نکنم لازم باشه انقدرا پیش برم😅ولی ممنون تقریبا چیزایین که تو ذهن خودم بود
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۰۴ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
مگه همینا رو نمیپرسن؟(متفکر)

پس میرن توی اتاق چی میپرسن از هم خخخ:/
پاسخ:
نهههه بابا باید اصول دین بپرسی ازش😸
کسب تجربه😂😂😂خدا نکشتت😂
پاسخ:
والا به خدا 😸
عزیییزم:))
انشالله که هر چی خیره پیش بیاد.
ولی واسه اینکه سربه سر مامانت بذاری بعدا بهش بگو مامان ازش پرسیدم غذای مورد علاقت چیه😂😂
پاسخ:
فقط جهت کسب تجربه گفتم بیان
واییییییی اره قیافه ش دیدنی میشه 😹😹😹
یعنی میخواستی این سوالا رو بپرسی :دی
پاسخ:
فک کن یه درصد :dddddd
خوبه.
بعضی دخترها مادرو بدون پسر راه نمیدن خونشون.
پیشاپیش مبارکه...
پاسخ:
نه برای من فرقی نداره ":)

یا خدا چی مبارکه!!!!! من قصد ادامه تحصیل دارم :d
از این که مادره بدون پسرش اومده ناراحت شدین؟

پاسخ:
نه چرا ناراحت بشم؟! 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">