ماه آبی من

ادامه ماجرا

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

خب خب سلامی مجدد

بریم سراغ بحث هیجان انگیز خواستگاری D=

اول که اوشون با پدر و مادر و زنداییشون وارد شدن منم از این لوس بازیا درنیاورم که بذارم برن بشینن بعد یه ورود خفن طور داشته باشم! همین که اومدن داخل رفتم سلام کردم و همراهشون رفتم توی اتاق پذیرایی. هی حرف هی حرف... حالا در اون گیر و دار،  زانوهای من بندری میزدن و هی که بهشون میگفتم چتونه اح چیزی نیس که، گوش نمیدادن. تا اینکه زندایی اوشون منو گرفت به حرف و بندری زدن یادم رفت. انقد ماشالا اینا حرف زدن که کار به حرف زدن من و اون نرسید:/

یعنی رسما سوالایی که باید میپرسیدم و میپرسید اون وسطا پرسیده شد! بعد به طرز عجیب غریبی آشنای مشترک پیدا کردن و این دفعه در مورد اونا حرف زدن. منم که داشتم با فضای منزل خودمون و طرح فرش و ناخن و سایر چیزا آشنا میشدم. 

ولی حیف شدا قرار بود کسب تجربه باشه مثلا...

خلاصه با اینکه طبق تصوراتم پیش نرفت ولی جالب بود. میدونم الان پیش خودتون میگید چقد پروعه!!!! ولی نیستم :/ 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۶
Blue Moon

نظرات  (۲۱)

عزیزم نتیجه چی شد😉
#یه عدد کنجکاو
پاسخ:
هیچی به خیر گذشت 😆
۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۴۹ زیگفرید ‌‌‌
چاکریم.
پاسخ:
^^
۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۴۳ زیگفرید ‌‌‌
جنسیت این‌قدر توی رابطه مُهمه؟ می‌تونم یک مَرد باشم با رفتارِ زنانه، یا یک زن با رفتارِ مَردانه! یک مَرد با افکارِ مَردسالارانه، یا یک زن با افکارِ مَردستیزگرایانه! من یک نویسنده‌ام، پس در آن واحد می‌تونم هر چیزی باشم؛ تو دوست داری چی باشم؟
پاسخ:
نه فرقی نداره فقط کنجکاوی بود.
هرچی که باشید برای من محترمید :)
عذر میخوام
۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۳۷ زیگفرید ‌‌‌
تجربه‌ی جالبی به نظر میاد! از فردا می‌تونی واسه بچه‌محلات تعریفش کنی!
پاسخ:
من این چیزا رو برای کسی تعریف نمیکنم فقط اینجا مینویسم":)
میشه بدونم شما خانومین یا آقا؟ 
۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۶ من دلم پاکه ...
منم موووخواممم از این تجربه هااا😂😂
پاسخ:
آره آره خیلی جالب بود ان شاء الله زووووود تجربه کنی :dd
<3
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۲۹ زیگفرید ‌‌‌
از الآن به فکرِ ازدواجی؟! دمت‌گرم واقعا.
پاسخ:
این قضیه برای دخترا فرق داره یکم، من به فکرش نیستم چون به نظر خودم هنوز یه کوچولو زوده ولی خب دیگه این خواستگار اومدنا برای هر دختری پیش میاد و این اولین باریه که بالاخره بابام گذاشت کسی بیاد خونمون

آره دیگه ،چرا نباشه واقعا 
پاسخ:
:) 
باشه عوض میکنم😐😅
فک کردم شاید خوشت اومده ازش:/
پاسخ:
نههه نمیخوام :d
😂😂😂 اعتماد به نفست خوبه 
پاسخ:
چرا نباشه^^
ان شاء الله خوشبخت شید
پاسخ:
ممنون:) ولی فعلا زوده
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۴۲ احسان شریعتی
تصور من اینه که به زودی قراره به ما شیرینی بدی :))
پاسخ:
درست حدس زدین امشب تولد بابامه:)
هر چه او بخواهد.
پاسخ:
قطعا همینطوره :)
نمونه سوال امتحانی😂😂😂
اشکال نداره نگه دار واسه مورد بعدی😂
پاسخ:
😅 باشه دیگه چیکار کنم 
واااای حیف شد پس😂😂اونهمه وقت صرف طرح سوال کردی😂دیگه هم نشد سربه سر مامانت بذاری😂
پاسخ:
دیدی؟؟؟ خدا زد پس کله ام😅😅
نشستم این همه سوالا رو مثل نمونه سوال امتحانی حفظ کردم😅
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۰۵ مریم سادات موسوی
حتما عزیزم
پاسخ:
فدا مدا قشنگ جانم😍❤
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۵۸ مریم سادات موسوی
اره قشنگم تو قضیه ی ازدواج همیشه اینجوری میشه بعدها که رفتی سر خونه زندگت اینقدر به این خاطره ها میخندی که نگو من که همیشه با خواهرم یاد جریانات خاستگاریو عروسیمون میوفتیم کلی میخندیم
پاسخ:
گوگولی😍 اره خاطره میشن.حتما ازشون بنویس دوست دارم بخونم":)
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۵۳ مریم سادات موسوی
همیشه اون چیزی که آدم فکر میکنه نمیشه به قول مامانم پیشونی منو کجا میشونی
پاسخ:
آره خب واقعا هم همینه، حالا اگه آماده پرسیدن سوال نبودم اینجوری میشد که باید ساعت ها باهاش حرف میزدم:/ در این حد برعکس درمیاد همیشه
چه حسابی مدرن شدن خاستگاریا خوبه اینطوری😅
ولی من حس میکنم با همین ازدواج میکنی😆😇
پاسخ:
نههههههههه نمیخوام توروخدا حستو عوض کن😓
خب الآن کار به جلسه ی بعد کشید؟😅

اصل کاری به دل نشست؟ 😆😅حرف میزد؟تعریف کن:|
پاسخ:
الان طرف باید فکر کنه که آیا از من خوشش اومده؟ اگه خوشش اومده باشه مامانش باز زنگ میزنه که دوباره بیان اگه نه هم که هیچی😸
نه ننشسته سر پا یه جا وایساده نگا میکنه😅 اره با بابام حرف می‌زد یه بارم گفت چه دمنوش خوشمزه ای، چی توشه؟ که بعد مامانم جواب داد
ایشاالله دفعه بعد غصه نخور
پاسخ:
غصه چیه 😸
خخخخخخخخخخخخخ این همه فکر کردی سوال طرح کردی اخرش هیچی ؟
پاسخ:
هووووف آره بابا خورد تو ذوقم اصلا😅

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">