ماه آبی من

منِ حال، منِ گذشته

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ
 
اینکه آدم برگرده به عقب و ببینه چقدر با منِ دو سال پیشش فرق کرده میتونه یا ناراحت کننده باشه یا خوشحال کننده... ولی برای من ترسناکه!
 
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
Blue Moon

نظرات  (۱۱)

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۱ غریبه آشنا A
عزیزم نترس😙😊 همش درس زندگیِ دیگه 😙😍😊
پاسخ:
چشم😙
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۹ گل بارون زده بهاری
خخخ 

الان اینطوری کارام پیش میره و این قاعده و قانون زندگی تو ایرانه 
پاسخ:
متاسفانه
اره خدایی خیلی ترسناکه.و حالا مثلن میگن برگردی از قبلنت درس میگیری!بشون میخندی برات میشه تجربه.والا من هروقت برگشتم فقط سریع فیلمو رد کردم چون خجالت میکشیدم:|
پاسخ:
خب این یعنی تغییرات مثبت و خوبی داشتی دیگه، تبریک:))))
<3
حالا چرا ترسناک ؟
پاسخ:
خب ترسناکه دیگه. همیشه تغییرات بقیه خیلی به چشمم میومد و حالا که به خودم دقت میکنم از خودم و هرچی که گذروندم میترسم:( 
من وقتی به سه سال پیشم فکر می کنم و مقایسه با الان 
کلی ناراحت میشم :/
پاسخ:
هعیییی چه حس بدی -_-
واسه منم ترسناکه..
پاسخ:
عجیبه آخه
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۴۶ گل بارون زده بهاری
سلام بلومون جان 
اگه بگم وجه اشتراک من الان و من ۵ سال پیش فقط مهربون بودن و شلخته بودنم هست باورت میشه کلا یه آدم دیگه شدم...منی که ادعای راه درستی و روشنی و پول حلال داشتم الان دارم رشوه میدم و اگر راه داشت جعل سند می کردم که اونم چون تابلو میشه نکردم وگرنه اگر میدونستم میشه حتمن 
پاسخ:
سلام، خب تغییرش بده بازم. 
 ولله ارزش نداره. اینا روحتو داغون میکنه :( 
تغییرات خوبدیا بد؟
پاسخ:
هر دو تاش، بعضیاشون خوبن بعضیاشون بدن، خیلی بد
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۴۳ فاطمه سادات داوری
خیلی خوب بود.
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۴:۲۳ سیاوش بهبهانی
سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وب همدیگه سر بزنیم و تبادل لینک داشته باشیم.
خواستید منو لینک کنید و بهم اطلاع بدید تا با افتخار لینک بشید

مرسی، شاد باشی
پاسخ:
سلام 
ممنونم که سر زدید✿
چرا ترسناک؟؟؟
پاسخ:
 اینکه یه آدم دیگه شدم،  اینکه انقدر بیخیالم و خیلی چیزای دیگه میترسوندم

گلشید نرو... لطفا. مگه از بین بلاگرا من با چند نفرشون دوست ترم که همونا هم تک تک دارن میرن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">