ماه آبی من

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

با این حجم از دلتنگی چه کنم... 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۱
Blue Moon

نظرات  (۱۷)

برنامه ریزی فرودش اشتباهه...
پاسخ:
داره اشتباه میزنه :)
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۱ یه بنده خدا
حجم دل را افزایش دهید :))
پاسخ:
:)
درست فکر کردید، دلتنگی یک موشکه...
پاسخ:
موشکی که میره بالا و دوباره میخوره روی لوکیشن پرتاب! 
رها سازی دلتنگی دیگه...
پاسخ:
آهااا فک کردم موشکی چیزی هست:d
جمله کوتاه و پر از درد :)
درد زیاد میشه؛ عادت خودشو جلو میکشه
پاسخ:
درسته':)
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۸ گلبرگ مغرور
Very goooood
پاسخ:
:)
:/
پاسخ:
در یه ثانیه فک کردم خودم کامنت گذاشتم!!!! 
آماده برای پرتاپ رها سازی
پاسخ:
چیییی؟
به نظرم یه فیلم ببین و نودل بخور.جدی میگم.اگر الان حالت بده و نمیتونی دو نفر بشین و بگین بخندین.ک اکثرا حال ادمو جا نمیاره :دی نودل بخور.و فیلم ببین.
پاسخ:
آخ گفتی نودل، خیلی وقته نخوردم :d
منم همین طور :'(
اما یکی برام نوشت : به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،غصه هم میگذرد...
منم برای تو مینویسم:)
پاسخ:
ممنون هیوای مهربون<3
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۲۳ گل بارون زده بهاری
دو چرخه سواری 
یا تاب سواری 
من آخر شبا خودم روی یه تاب تصور می کنم که داره میره و میاد و بعد می خوابم...
پاسخ:
عاشق تاب سواری ام. بچه که بودم بابام یه تاب با طناب برام زده بود به سقف پارکینگ کنار باغچه :))) چه دورانی بود
منم دلم تنگه ولی نمیدونم دلتنگ چی:/
پاسخ:
عجب:)
مثل من خودتو سر گرم کن :/
پاسخ:
با چی سرگرم میشی؟ این روزا انگار تمام چیزایی که توی دنیا دوست داشتم انجام بدم برام مسخره شده... حتی دلم نمیخواد انیمیشن ببینم یا موزیک گوش کنم. دلم نقاشی کشیدن نمیخواد، حتی حوصله نوشتن هم ندارم. تازگی ها از وبلاگمم بدم میاد-_-
یه ریز هم دارم غر میزنم:/
تماس تصویری:)
پاسخ:
کاش میشد:)
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۴ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
گاهی کاریش نمیشه کرد :))
پاسخ:
دقیقا گرفتاریم با این "گاهی" هاش... که فقط باید نشست پای عکس ها، پای خاطره ها. هعیییی":)
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۴ احسان شریعتی
حواست را پرت کن
پاسخ:
همین کارو کردم هرچند که به طرز عجیب غریبی دلم نمیخواست حواسم پرت بشه ولی شد دیگه:) ممنونم✿
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۱ محسن رحمانی
خوب بهش زنگ بزنید یا برید ببینیدش.
پاسخ:
اگه میشد حتماااا اینکارو میکردم ولی متاسفانه دستم بهش نمیرسه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">