ماه آبی من

نازی

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳ ب.ظ

 

اون: زشت نیست به سربازاشون میگفتن نازی؟

من :چرا، یکم لوسه:/

اون:منم از این به بعد به سربازامون میگم گوگولی! 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
Blue Moon

آلمان

نازی

نظرات  (۲۰)

۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۹ علیــ ـرضا
سام علیکم
پاسخ:
سلام، حال شما؟
ممنون که سر زدین✿
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۹ علیــ ـرضا
دی
پاسخ:
:)
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
سلام عزیز جان
خوبم الحمدالله 
خدا رو شکر :))
پاسخ:
خداروشکر 
جات خالی نباشه❤
😉😁😁
خوبی عزیزم ؟
پاسخ:
سلام:)))))
الحمدلله تو خوبی؟؟ 
نازی😂
پاسخ:
:))) 
البته فکر کنم تلفظ درستش به اون زبان خودشون ناتزی بود :) 
مثه پیتزا که pizza  نوشته میشه اما پیتزا خونده میشه 
اون هم nazi نوشته میشد و ناتزی خونده میشد :)
پاسخ:
این طنزه وگرنه حتی اگه نازی هم باشه به زبان اونا این معنی رو نداره :)
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۶ یه بنده خدا
خخخخخخخ
پاسخ:
:d
عزیزم تولد الان تو وبلاگه فرشتس
ادرسشم
ravayatgarane.blog.ir
پاسخ:
مرسی:)
خب هنوز کسی زیاد دنبال نمیکنه منو ک بزارم.ایشالا اگه رسید به 100 تا  و دیدم فعالن میزارم.
یه حس زشتی داره برای هیچکس اتاق بزنم! :دی

پاسخ:
میفهمم:))
ان شاء الله 
من چرا بیدارم یا من چرا چت میکنم یا من چرا پیشنهاد میدم یا من چرا وبلاگ مینوسیم؟
دیقن این چرای اخر رو چه کنم!؟:دی هاهاها! :دی
پاسخ:
شما چرا اتاق گفتگو نذاشتین؟😂 چقد سوال رو قرار بود در بر بگیره 
چ جالب ک بیدارید!همه خوابن.اگر اینقدر اهل بیداری هستین یه اتاق گفتگو بزنین اون پنل بالا بیایم سلام کنیم:دی
پاسخ:
عه شما هم بیدارین!من به بی خوابی دچار شدم و کلا سیستمم بهم ریخته-_-
راست راستش زیاد دوست ندارم وبلاگم جایی برای چت بشه حالا اینکه بلدم نیستم هم کم اهمیت نیست 😅 شما چی؟ 
((((((((((((: هار هار هااااا!خعلی لایک.خعلی لایک.کیف کردم.
پاسخ:
قربان شما":)
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۰ زیگفرید ‌‌‌
یک طفل را درونِ آغوش خود تصور کنید؛ افراد از دیدن آن کودک به وجد آمده و با گفتن واژه‌ی "آچاچان"، قربون‌صدقه‌ی طفل مورد نظر می‌روند! آچاچان تحریف یافته واژه‌ی "جان" یا "جان جان" است.
پاسخ:
اها اطراف ما بیشتر از واژه هایی مثل "ژوگوبوگولولو" استفاده میکنن. آچاچان! یادم میمونه 
ناز بودن ۷۰ میلیونو به کشتن دادن:/
پاسخ:
آره دیدین چه ناز•_•
چه وضیه خو
سربازا چطور رغبت کنن بجنگن یا این اسما؟  ://
نفر بعدی حتما میذاره شپلی :/
پاسخ:
با این اسما تشویقشون میکردن :d شپلی
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۳ زیگفرید ‌‌‌
آچاچان حتی!
پاسخ:
آچاچان کی بود؟ 
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۲ گلبرگ مغرور
D:
پاسخ:
":d
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۷ احسان شریعتی
هم نازی لوسه هم سبیل هیتلر که مثل چارلی چاپلینه
پاسخ:
آخی آره😂
:))))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">