ماه آبی من

تغییرات

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

—امروز تحول عظیمی در من ایجاد شد. حس کردم خیلی خودمو گم کردم، غرق شدم توی فضای مجازی. نیاز دارم خودمو پیدا کنم و یه سری خصلت های از دست رفته م رو دوباره پرورش بدم. میخوام آدم دو سال پیشم بشم. از اینی که هستم خیلی خیلی بدم میاد. خلاصه که واتس اپ و گرام هارو حذف کردم. استاتوسم زده بودم که اگه امری بود تماس بگیرید یا اس ام اس بدین. بعد که ریمو کردم مثه فیلما یهو این اومد تو ذهنم که نشستم بین چهار پنج تا تلفن که هی تند تند زنگ میخورن :d که با واقعیت، جهانی تفاوت داشت. 

شاید سخت باشه اینجوری زندگی کردن که تنها ارتباط من با اینترنت یه کروم باشه که به خودم قول دادم باهاش نرم اینستاگرام. ولی میخوام که بتونم، یه اراده ی بزرگی رو تو خودم میبینم که هیچوقت ندیده بودم. 

 

—مامان بزرگم هنوز بهتر نشده، جای شکستگی هاش ورم کرده و نمیتونه آتل رو ببنده. مامانم هر روز میره پیشش بهش سر میزنه. بقیه ی فامیل هم هر روز اونجان. منم میخواستم برم ولی چون بابام میمونه خونه نمیخوام تنهاش بذارم واسه همین بعضی شبا فقط میریم یه سری میزنیم. 

 

—از کی اینا که وسط ست های والیبال میومدن زمین رو تی می‌کشیدن دیگه نمیان؟؟ :/ من خیلی خوشم میومد که شیش تاشون باهم منظم حرکت میکردن!

 

—چقد یهویی اینجا عوض شد!!!!!! خنده

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
Blue Moon

نظرات  (۱۴)

به نظرم اینستا رو دی اکتیو کن چند روز. من همش میومدم اینستا رفتنمو کم کنم باز به خودم میومدم می‌دیدم دارم توش می‌چرخم! الان اینقد خوبه :)) چند روز دیگه هم برمی‌گردم، امیدوارم اعتیادم به این زودی برنگرده :دی

راستی امیدوارم حال مادربزرگت هم هر چه زودتر خوب بشه
پاسخ:
سلام آره همون موقع اینستاگرام رو دی اکتیو کردم. چون از مدت ها قبل فعالیتم خیلی کم بود اونجا معتادش نشدم :d و کلا حس خاصی نسبت به شبکه های اجتماعی ای که رها کردم ندارم، نه دلتنگی نه چیزی. حتی شیطون گولم نمیزنه برم دوباره نصب کنم:/ در این حد بگم

ممنون ان شاء الله، به دعای خیر شما✿
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۷ یه بنده خدا
که اینطور پس :/
پاسخ:
بله•_•
سلام عزیزم چطوری؟
پیشنهادم بهت اینه که کلا یه چیزی رو حذف نکنی،سعی کن اعتدال رو رعایت کنی.چون وقتی سعی کنی کلا کناره بگیری و حذف کنی نهایت تا یه مدت دووم میاری و دوباره مثل اولش میشی
من خودم اینستا و تلگرام دارم و هم وبلاگ،هر کدوم رو هم روزی یه ربع بیست دقیقه میرم به طور میانگین.حتی شاید یه روز درمیون اینستا رو اصلا باز نمیکنم
البته اوایل که وبلاگ زده بودم خیلی وقتمو صرفش میکردم ولی خودمو محدود کردم.
باز هرجور خودت صلاح میدونی.
انشالله که مادربزرگت هم به زودی سلامتیشونو به دست بیارن

پاسخ:
سلام، ممنون :) ✿
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۰ لوک خوش شانس
آهان پس که اینطور کار خوبی کردی 😁
پاسخ:
بله بله، ممنون ":)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۰ تمنایــ وجــود
سلاممممم خوبییییی خوشییییی عرضم به حضورت یه چت رومی زدیم واسه بلاگ نویسا خوشحال میشم بیای
www.narniagap.ir
 لطفا دوستاتم دعوت کن مرسی :)
پاسخ:
ممنون:)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۴ لوک خوش شانس
خب بالاخره شاید بخواهین رمانی داستانی فیلمی دانلود کنین ..یا مث من اخبار رو چک کنین .
البته اگه عادت کردی دنبالش نرو بهتره 
پاسخ:
آهااااا نه اینا رو که آره، منظورم با شبکه های اجتماعی بود نه کل اینترنت😅 مثلا اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ. این سه تا رو پاک کردم
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۱ لوک خوش شانس
این روزها فضای مجازی لازمه نمیشه نداشته باشی :) 
بهتره کمش کنین فقط 
پاسخ:
چه لازمی؟ کسی کاری بام نداره. داشته باشن هم شماره مو دارن زنگ میزنن دیگه. البته شاید یه روزی دوباره نصب کنم چون اکانت هام سرجاشونه ولی اول باید خودمو درست کنم
ترک کردن قضای مجازی حس های خوبی داره
منکه انجام دادم میدونم

پاسخ:
بله، حس خوب و آرامش :)
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۸ زیگفرید ‌‌‌
از پسش برمیایی. مطمئنم.
پاسخ:
یه دنیا ممنون✿✿✿✿
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۱ زیگفرید ‌‌‌
همه چی بستگی به خودت داره.
پاسخ:
آره،همین خودم بودم که گند زدم به حال و روز و شخصیتم. باید یه جوری درستش کنم
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۷ زیگفرید ‌‌‌
مرسی تحول.
پاسخ:
یعنی واقعا مرسی ازش! حالا خداکنه تاثیرگذار باشه
سلام. خوبید؟
منم عقیده شما را داشتم. ولی اینو فهمیدم که با حذف کردن نمیشه فاصله گرفت. باید بااعتدال کم کم فاصله گرفت و بی حس شد نسبت به این فضا...
پاسخ:
سلام، الحمدلله شما خوبین؟
آره شایدم اینجور باشه، بهش فکر نکرده بودم! ولی خب راستش احتیاج داشتم یهو ول کنم، واقعا خسته شدم.
فضای مجازی فقط بیان 😉😁
ان شاءالله هر چه زودتر مادربزرگ خوب میشه 
اخه چرا نیستن؟خیلی وقته والیبال نمی بینم :/
پاسخ:
بله بله :)))
ممنون، به دعای خیر شما ان شاء الله 
نمیدونم والا حیف شد:(  
دلااااااااااااااااااااااااام!ولکام بککک
اره واقعا فضای مجازی و غرق شدن توش یه احساس پوچی زشتی به ادم میده.منم به شدت معتاد و داغون بودم که خداروشکر کنکور اومد نجاتم داد :دی
مطمن باش این زندگی خودته و خودت براش تصمیم میگیری و بهترین چیزهارو عمل میکنی.قول میدم تو میتونی.
عزیزم ):  انشالا بهتر میشه.دورشو شاد کنین که روحیشو نبازه.خیلی سخته تو سن بالا ادم رو جا بمونه. زود خوب خوب میشه ^_^
نمیدونم والا :دی یادمه دو سال پیش بود فک کنم یکیشون که خانم بود توپ جمعکنم بود  تو نخ سعید معروف بودش:دی مدام نگاش میکردن گزارشگره هم هی میگفت :دی
پاسخ:
سلاااااام ممنون:d
آره واقعا بده، مخصوصا که هی میبینی شخصیتت داره عوض میشه، یعنی عین خاره تو چشم:/
ممنون عزیزم ان شاء الله، آره همین کارو میکنیم ولی واقعا میبینم دردمیکشه و گاهی گریه ش هم میگیره، منم میخوام گریه کنم

واااای خخخخ😂 این گزارشگرا هم که حواسشون به همه چی هس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">