ماه آبی من

عشق به حافظ!!!

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

در و دیوارای دبیرستانمون پر بود از اسم دختر و پسرایی که خودشونو باهم شیپ کرده بودن، مریم و امیر، ستاره و فرید، بوق و بوق، فلان و بهمان. 

ولی روی میز من نوشته شده بود سحر و حافظ!

:))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
Blue Moon

حافظ

نظرات  (۱۴)

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۴ غریبه آشنا A
بلو عزیزم حافظ میخوای یا سعدی یا خیام ؟!میخوام ترکیب بزنم برات 😂😂😂
پاسخ:
با همشون یه ترکیب بزن ببینم کدوم باحال تر میشه، من خودم با نظامی زدم شد مونامی😂😅
عاشقیا خخخخخخ
پاسخ:
آره ولی من که سحر نیستم :ddd
خب علاقه است دیگه 🙄🙄

پاسخ:
بله:))))
 خخخخخخخخخخ :دی ایموجی خنده ندارم.وگرنه یه شونصد تا میزاشتم.
خلاصه که فک کن یه دیوان برا طرف شعر گفته! :دی قشنگ قابلیت پز دادن به کل  بچه های دبیرستانو داری:دی
در جواب دخترک بی نام : به نظرم وبش روشن نیست زیاد بهتره.قشنگ مغزم در نمیگیره.
پاسخ:
:ddddd ری اکشناتو دوس دارم
ممنون، من همش جهت رفاه حال شما تلاش میکنم، باشد که رستگار شوید😋😸
:)
پاسخ:
سلام. آخه این اسمها هست... چندتا از دوستای من حافظ بودن تا حالا :)
پاسخ:
سلام. من تا حالا نشنیده بودم، یعنی اسمایی مثل محمد حافظ یا امیرحافظ چرا ولی حافظ خالی نه، برام خیلی بامزه بود":)
مونامی😂😂😂😂😂😂😂نمیری تو😂😂
پاسخ:
D:"
خخخخ دیگه زیادی مثبت اندیشی😃
ولی چه باحاله فکر کن یکی عاشق حافظ باشه😂😂منم عاشق سعدیم😂😂😂😂
پاسخ:
گلشید و سعدی :d
پس دیگه بلومون و نظامی 😜😸 اسم شیپ شدمونم میشه مونامی😅😂
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۷ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
میگم اجی چرا ی قالب رنگ روشن نمیذاری وبت ؟ :(
پاسخ:
چرا؟ 
خخخخخ یه اشتباهی شد من حس کردم سحر خودتی!ببخش بلو جان :) پس هووم سحره :|
پاسخ:
 اره متوجه شدم :dddd نه من سحر نیستم^^
بله بله:d

شاید اسم طرفش حافظ بوده:)
پاسخ:
اینم ممکنه :) ولی خب ترجیح دادم مثبت اندیش باشم 😅
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۲ احسان شریعتی
پس تو همان ترک شیرازی بودی؟ که سمرقند و بخارا را مهریه‌ات کرده!
پاسخ:
من که نه. احتمالا سحر خانومه باشه 😅
اسمش شاخه نباته :)))))))) نبات و شاخه نبات!
پاسخ:
آخیییی ":)))))
منمممم عاشقشمممم :)))) خخ هوو شدیم :)))))))
پاسخ:
معلوم نیست هووت کیه نبات😸

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">