ماه آبی من

سنگ یا...؟

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۸ ق.ظ

حشوماهی درست کرده بود و خورشت مرغ! من یه ذره از حشو رو با مقداری مرغ و برنج کشیدم تو بشقابم. آخرای غذام بود که یه قاشق حشو و برنج گذاشتم تو دهنم و یه سفتی ای رو حس کردم. تو ذهنم یه ثانیه اومد که شاید ته دیگ باشه بعد خودش جواب خودشو داد و گفت نه! توی برنجی که کشیدی ته دیگ نبود. بنابراین جسم سفت رو دراوردم و دیدم سنگه. گذاشتمش کنار بشقابم و حرفی نزدم. مامانم که کنارم نشسته بود گفت چی بود؟ برش داشتم و اومدم بگم سنگ... که زبونم قفل کرد و چشام چهارتا شد!!!!

باور میکنید اگه بگم حلزون بود؟؟؟

دیگه از حالم نگم براتون، نگممم! 

مامانم گفت چیزی به روش نیارم که ناراحت نشه، منم گوش دادم. ولی خب بچه ها همه فهمیده بودن کلی ادای حالت تهوع و مسخره بازی دراوردن و از هر کی رد میشد میپرسیدن حشو خوردی؟ و شروع میکردیم به خندیدن. آخرش دیگه بهشون گفتم تموم کنید این بازی کثیفو. خلاصه که اینجوریا بود! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۴
Blue Moon

نظرات  (۲۳)

کلا به هر محتویاتی ک در چیزی پیچیده میشه^_^ مثلا گوشت توی کوبه یا دلمه و خلاصه ک از این قبیل:)
پاسخ:
آهان!! فهمیدم=)
تو نظراتتون خوندم حشو سبزی و این چیزاست ،ما به محتویات سمبوسه و از این قبیل میگیم حشو :)
پاسخ:
جدی؟؟ چه جالب. یعنی سیب زمینی و تره و این چیزا دیگه؟ یا چیز خاصی داره؟ 
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۱ غریبه آشنا A
واااای خدا جون با تک تک سلول بدنم درکت کردم عزیزم🤒🤒🤒
یبار چند سال قبل خونه ی یکی از فامیلا بودیم و من مشغول خوردن سالاد فصل....😄
بعد تو اوجش بودم که چشمت روز بد نبینه یهو دیدم ی کرم سبز بــــــزرگ آغشته ب سس😷😷 داره تو بشقابم ول میخوره😣😣😣
همون شد هر حسی که ب غذا و سالاد داشتم تموم شد😝😖🤕🤒😂
پاسخ:
یا خدا😨 کرم دیگه چی میگه -_-
خوبه باز با یه کرم نصفه مواجه نشدی :d
امیدوارم خیلی زود برگردی به روزایی که بدن تصور چیزی غذاتو راحت بخوری😊😙
پاسخ:
برگردم به روزای اوجم😅
مرسی ممنونم❤
حلزون؟؟؟😑😑😑😑
بعدش همون آدم سابق شدی؟؟
پاسخ:
یعنی سه چهار روزه تند تند دارم شکر خدارو به جا میارم که مخم در اون لحظه کار کرد و با تصور ته دیگ نجویدمش-_-
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۱ گلبرگ مغرور
D:
پاسخ:
":)) 
نه بابا 😁😁 حلزون ندوست 😂😂😂
پاسخ:
:ddd
😂😂😂
خوبه که 😫😫
پاسخ:
پس جات خالی بود😹
واییییییی😦😦😦
نوش جانت
تا اخر خورده بودی گوشت بشه به تنت 😉😁
پاسخ:
من میرم سر به بیابون میذارم 😂😂😂 فک کن، خرچ خرچ زیر دندونم.... اییییی
وای چقد دلم حشو خااااااست.من فقط حشوهای عمم رو میخورم.قسمت بشه ی روز باهم بخوریم
حلزون:دی ویتامین بدنت رفته بالا الان:دی هاهاها
فراموشش کن فک کن سنگ بوده:دی
پاسخ:
قربونت دستت فک کنم حالا حالاها دلم حشو نخواد :d خداییش با این پست چجوری هوس کردی؟ 😅😂😂
ویتامین ح😹
هعیییی دارم سعی میکنم 😅
سلام
حلزون و هشت پا صید و لاک پشت فروششون غیرقانونی هست اما کسی گوش نمیده 
کلی پیج فروش دارند ، اما میزبان باید ذائقه ی مهموناشو در نظر بگیره شاید یکی دوست نداشته باشه 
پاسخ:
سلام خوبی؟ نه بابا عمدا نریخته تو غذا! بین سبزی هایی که توی غذا بود از این حلزون کوچیک ها بوده، در واقع سبزی ها خوب پاک نشده بودن:)
خوش به حال خودم که از این غذاهای ناشناخته نمیخورم. در حد آبگوشت فقط:)
پاسخ:
سلام خوبین؟ 
ناشناخته😅
خب من می‌تونم با یقین بگم که اگه جای شما بودم بالا می‌آوردم :(
پاسخ:
پس میتونید خدارو شکر کنید که من نبودید :)
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۶ گل بارون زده بهاری
وای حلزون...
من بودم ادامه غذا رو نمی خوردم یا ناخودآگاه بالا می آوردم..
پاسخ:
من آخر غذام بود یعنی فقط یه قاشق برنج مونده بود. حلزونه رو که دیدم بدو بدو رفتم لقمه تو دهنم رو انداختم بعد هی اونوریا میگفتن چی شد و فلان اینوریا میگفتن رفته آب بخوره😅
O_o امیدوارم برای هیچکسی اتفاق نیفته!! 
پاسخ:
آره خدا وکیلی خیلی چندشناک بودx_x
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۶ احسان شریعتی
راستی خواستگارت چی شد؟ ننوشتی در موردش 😉
پاسخ:
سلام. هیچی دیگه کنسل شد، شرایطمون به هم نمیخورد. اونا یه دختری میخواستن که بشینه خونه:)
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۶ لوک خوش شانس
:))))به هر حال نوش جون 
پاسخ:
ایییییی😅
:/
پاسخ:
چیه؟!؟!؟! 
اهان :))
پاسخ:
^^
اره میخوریم!ولی اسمشو نمیدونم فردا میپرسم میگم :))
راستی شماهم مهوه هم میخورید؟
پاسخ:
آها باشه':)
مهوه؟نه نشنیدم اصلا تاحالا
اهان گشنیز هم داره فک کنم!منم جنوبیم اخه
پاسخ:
آره الان رفتم دستور پختش رو دیدم گشنیز و شنبلیله و این چیزاس
عه چه باحال،خب شما هم میخورین از اینا یا اسم دیگه ای صداش میکنید؟ 
حشو چیست؟
پاسخ:
یه چیزیه که با ماهی میخورن:d
چند مدل سبزی با سیر و این چیزاس، دقیق نمیدونم 
حشو چیه؟ :/
پاسخ:
همممم خب من طرز تهیه ش رو بلد نیستم ولی یه سری سبزی رو یه بلایی سرشون میارن و با ماهی طبخ میشه و فک میکنم مخصوص جنوبی ها باشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">