ماه آبی من

چالش شنا

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ب.ظ

توی خونه برای خودم چالش شنا (پوش آپ) راه انداختم.

وقتایی که باشگاه میرفتم ست های متفاوتی میزدیم مثلا یه بار هشت تا میزدیم میرفتیم یه حرکت دیگه بعد برمیگشتیم هفت تا شنا بعد شیش تا و همینطور تا به یکی می‌رسیدیم ولی خب دیگه جونمون در میومد-_- ینی اون آخری رو دیگه خدا میکشوندمون بالا...

بعد حالا که نمیرم کلا ضعیف شدم طوری که به زور شاید یه دونه میتونستم بزنم.

 به همین دلیل به فکر افتادم که یه فکری به حال خودم کنم و امرووووز تونستم پونزده تا پشت سرهم بزنم

آفرین بلومون، آفرین

بهت افتخار میکنم<3

*توصیه من به شما جوانان این است که از این چالش ها برای خودتون بذارید، اولش سخته ولی وقتی روند پیشرفت رو میبینید واقعا لذت میبرید*

-میرم برای صدتا و بیشترترتر

این پست رو گذاشتم تا لذتی که بردم رو فراموش نکنم و انگیزه ای باشه برای پیشرفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۰
Blue Moon

Push up

نظرات  (۱۲)

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۵ روناک رخساری
باشه اومدم جیمیل
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۹ روناک رخساری
سلام
مثلا بنویس که خودت چند تا میتونی شنا بری، بعد هر کسی تو وبلاگ بنویسه چند سالشه و چند تا شنا میتونه بره. همه رو جمع کنیم زیر یه پست ببینیم میانگین بلاگرها چقدره :D
پاسخ:
بعید میدونم بگیره:d
میای جیمیل یه دقیقه؟ 
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۹ روناک رخساری
چالش وبلاگیش کن ببینیم هر کسی چند تا میتونه بره :))
پاسخ:
سلام خوبی؟ چجوری یعنی؟ 
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۲۱ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
:)
پاسخ:
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۶ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
من تلاش و لذت تو رو میبینم خوشحال میشم بسته دیع برام خخخخ
پاسخ:
قرار بود محرکتون باشم:)
ادم شکمش درد میگیره
بلومون این سال کنکوری اینقدر چاق شدم! که اصلا فک کنم اون قسمت مغزم که قراره به شنا فک کنه چربیِ اشباعِ چیپس سرکه نمکی پرش کرده :دی
تف:| کی برم باشگا
پاسخ:
اشکال نداره، عادیه
تابستون میترکونی
حسش نیست 😂
موفق باشی 
پاسخ:
ممنون:)
ترجیح میدم توی گیم واسه خودم چالش ایجاد کنم
پاسخ:
هرجور میدونید
من که تنبلم ☻
پاسخ:
:) 
😔من‌تو ادامه چالشام ضعیفم وقتی میبینم روتین شده یهو بیخسالش میشم جای ادامه دادن
 موفق باشی
پاسخ:
خب باید دو تا مورد رو در نظر بگیری 1- چشمت به هدف باشه 2-چالش رو برای خودت جذاب کن 
ممنون
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۹ محسن رحمانی
واقعا سخته شنا .

موفق باشید.
پاسخ:
بله، ممنون 
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۶ محمد فرهمند
موفق باشید
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">