ماه آبی من

دیروز من، امروز تو. امروز من، فردای تو!

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

طرف لس آنجلس زندگی میکنه و اختلاف زمانیش با اینجا یازده ساعت و نیمه.

حدودای ده یازده صبح داشتیم حرف میزدیم، بهش میگم به عنوان شخصی از آینده بهت میگم فردات روز خوبیه. میگه از کجا میدونی؟ گفتم آخه من الان دارم در فردای شما زندگی میکنم!!

چه حس عجیب غریبی بود:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
Blue Moon

نظرات  (۷)

۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۱ روناک رخساری
خخخخخ عالی بود
پاسخ:
ممنون:)
جالبه  :)
پاسخ:
ممنون:)
خیلی حس جالبیه که یه نفر از آینده با ادم حرف بزنه!
پاسخ:
آره یه جورایی واقعا این حسو داشتم اون لحظه=)
خیلی بامزه بود :)
پاسخ:
ممنونم:)
چه دید جالبی
پاسخ:
ممنون':)
۲۴ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۹ غریبه آشنا A
هااااای هانی😘😍
هاواریو لیدیز اند جنتلمن؟😃😅
اوه مای گاد😗
منم تنظیمات ساعتم ب وقت فرانکفورت هست 😎 ولی ایران کیلی کیلی دوس داشت❤ همه بچه های وب میدونن اینو 😅😅
پاسخ:
های به یورسلف:d
بسیار هم عالی
اینم یه نوع نگاهه!:)
پاسخ:
بله خب:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">