ماه آبی من

توهمات

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

در فضایی خلا مانند معلق در هوا بودم و سرگیجه وحشتناکی داشتم که یحتمل به خاطر چرخش های ناخواسته و بی هدفم بود. همه جا تاریک بود و هیچ صدایی هم به گوش نمیرسید.

دست هایی به سمتم آمد و شونه هایم را گرفت و در صحنه ی بعد از آب بیرون کشیده شدم. چنان نفس عمیقی کشیدم که وسط دم عمیقم احتیاج به دم دیگری پیدا کردم و در نهایت هم به سرفه افتادم. 

او مرا به کنار آب، جایی که امن بود، کشید و رهایم کرد. چشم باز کردم و لبخندش را دیدم.

صحنه ی بعد باز در همان فضایی که در ابتدا گفتم بودیم. برخلاف بار قبل این دفعه با تعادل نسبتا خوبی، صاف، معلق ایستاده بودم و دست هایم را باز نگه داشته بودم. او روبه رویم روی صندلی ای که انگار روی سطحی نامرئی قرار گرفته بود نشسته بود. دستش را به سمتم دراز کرد و من ترسان از اینکه حرکت دادن دستم مبادا تعادلم را به هم زند، آهسته دستم را در دستش گذاشتم.

در صحنه ی بعد من هم روی صندلی ای مثل او اما کمی کوچک تر نشسته بودم. و فرد دیگری در مقابلمان در حال چرخیدن به دور خود بود. درست مثل حالتی که من در ابتدا داشتم. او به سمتم برگشت و باز لبخندی زد و همزمان یک دستمان رو به سوی فرد سوم کشیدیم.

 

این اولین باریه که خوابم رو با جزئیات به یاد دارم.

احتمالا این فضانوردی به خاطر عکس هایی که دیشب دیدم باشه:/

#توهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
Blue Moon

نظرات  (۶)

خدا رو شکر عزیزم💙شبت بخیر 
پاسخ:
ممنونم♡شب شماهم بخیر
چقد صحنه تو صحنه بووووود!اوف!
جالب بود
پاسخ:
آره آره ممنونم':)))
منم خواب هیجان انگیز دوست دارم 😍
+ مامانبزرگت بهتر شد به امید خدا؟
پاسخ:
سلام هیوا جان. آره خودمم دوست دارم. صبحش یه حس پرانرژی بودن میکنم
آره الحمدلله بهتره.یه دنیا ممنونم که پرسیدی. ♡♡♡♡
۲۷ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۹ فاطمہ نوروزے
من هم گاهے وقتها خواب مےبینم در حال پرواز هستم اما نہ در فضا بلکہ در آسمون. تجربہ جالبیہ.
پاسخ:
چه خوب :)
من به ندرت خوابام رو یادم میمونه، معمولا در حد یه تصویر محو 
خواب جالبی بوده 
هیجان هم داشت ؟
پاسخ:
آره بدک نبود:d
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۶ مشتاقٌ الیه
یاد فیلم نولان افتادم...
:)
میان ستاره ای
پاسخ:
سلام :d آره یه جورایی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">