ماه آبی من

پرستیژ نویسنده

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ق.ظ

من: عههههه خوندینشون؟؟ خیلی خیلی خیلی ممنون

اون: آره، ممنون از چی؟ 

من: از اینکه خوندین دیگه!برای اونی که نوشته هیچی با ارزش تر از این نیست که کسی بخونتشون!

[چه قیافه ی نویسنده ها رو گرفته بودم :ddd]

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
Blue Moon

نظرات  (۶)

مرسی که می‌نویسی 🌼 قالب وبلاگ هم خیلی قشنگ شده :) 
پاسخ:
تشکرات بسیاااااار❀❀❀
خیلی ذوق کردم بلو مون جان حقیقتا😃😍 مرسی :) 
پاسخ:
ممنون از شما برای اجرای نقش اول :d
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۳ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
:)
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۵ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
الان دقت کردم فهمیدم خخخخ
پاسخ:
فکر کنم اون تیکه آخرش یکم عجیب غریب دراومده😅 درستش میکنم الان
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۶ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
نفهمیدم:/:)
پاسخ:
چیو؟
سلام نویسنده صبحت بخیر :)
پاسخ:
سلاااام صبح شماهم بخیر :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">