ماه آبی من

ری‌اکشن

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

وقتی یکی ناراحتم میکنه فکر می‌کنید اونی که میره عذرخواهی کنه کیه؟

من!

خیلی ببخشید که دلمو شکستی، معذرت میخوام که ناراحت شدم :| اصلا سپاس به خاطر هرچه که کردی! 

بعد جالب اونجاست که طرف جوری با غرور و چشم نازک شده برخورد میکنه که انگار اگه میخواد ببخشه همش از سر لطف و کرمشه و خیلی بزرگواره که میخواد جوابمو بده:/

خدایا شعورمونو بالا ببر

آمین یا رب العالمین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
Blue Moon

نظرات  (۱۸)

اخ گفتی.اخخخخخ گفتی.یعنی ای خدا...
من کلا به ادم مغرور سنگدل معروفم:/ واقعا بدم میاد این حرفا رو بزنم حس این دخترایی که میان میگن اره ما مغروریم رو داره :/ ولی شما که میدونین من اینجوری نیستم ^_^ ولی خب:/ جلوی بقیه رو که نمیشه گرفت،مارو به این حرفا مزین میکنن.درصورتی که خیلی جاها خودم پیش قدم میشم.ولی ب چشم کسی نمیاد.
پاسخ:
مغرور سنگدل؟؟؟ اونم تو!؟؟ شایعه س :)))
اتفاقا تو یکی از مهربون ترین و بامحبت ترین آدمایی هستی که میشناسم
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۰ فتل فتلیان
هوم 
بت بد میکنن بعد تو عذاب وحدان میگیری نسبت بهتم قیافه حق بجانب میگیرن منتم سرت میزارن 

پاسخ:
آره، اشکال نداره باید بخشید 
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۶ گل بارون زده بهاری
احساس عذاب وجدان نکن
کمی خودخواه شو عزیزم ...روراست باش و سعی نکن جوری زندگی کنی که هیچ کس ازت ناراحت نشه (بجز خانواده ت)....خودت باش و عاشق خود ...
ببخش نصیحت کردم خواستم مث من نشی
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۸ گل بارون زده بهاری
سلام بلومون جان 
دختر خوب وقتی کسی ناراحتت می کنه که نباید سمتش بری حداقل بخاطر قلب خودت احساس خودت ...برای اینکه بهش نشون شدی ناراحت شدی 
من میدونی نامردی کردن آدما رو چه طور تشخیص میدم،  وقتی یکی بی دلیل باهات بد شد بدون یه جا باهات لج کرده و نامردی نموده 
پاسخ:
سلام. نشون میدم که ناراحت شدم ولی آخرش خودمم که سعی میکنم اوضاع رو راست و ریست کنم. نمیگم همیشه اینکارو میکنم ولی اکثر مواقع خودم رو مقصر میدونم-_- یکمی اعصاب خردکنه
دقیقا منم اینجوریم 
Did my back hurt your knife ? 🙄🤦‍♀️
پاسخ:
دقیقا!!!! اصن خود خود همین-_-
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۱ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
هی هی :/
پاسخ:
:)
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۷ روناک رخساری
خخخخخخخخ
پاسخ:
چیه؟ :)
اللهی امین
پاسخ:
=)
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۳ زیگفرید ‌‌‌
وای به حالِ اون‌هایی که برای همیشه از دستت بدن.
پاسخ:
ممنوووووونم':)
منم قبلن همینطوری بودم!در حقیقت یه جورایی ببخشید شده بود تکیه کلامم!
ولی الان نه!
پاسخ:
هوم پس که اینطور! اینجوری هم نیستم که هی تنذ تند عذرخواهی کنم ولی وقتی ناراحتم میکنن بعدش این حس رو دارم که تقصیر خودم بوده =/
درک میکنم!
پاسخ:
ممنونم❀
من عمرا برم 
پاسخ:
خوش به حالت:)
ببخشید 
چرا تو میری عذر خواهی ؟
پاسخ:
آها خب حقیقتش نمیدونم. یه حسی وادارم میکنه.
منم همیشه عذاب وجدان می‌گیرم. :/
پاسخ:
بزن قدش پس':)
خدایا یه صبر بده نزنیم دهن بنده هاتو سرویس کنیم
پاسخ:
واقعا... 
چرا آخه ؟
پاسخ:
چی چرا؟! 
عمرا من اول برم !
پاسخ:
:)
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۴ احسان شریعتی
نکن این کارو، نکن
پاسخ:
عذاب وجدان میگیرم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">