ماه آبی من

استاد شیفو

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

طبق معمول این مدت رفته بودیم خونه مامان بزرگم. بعد از شام نشسته بودم پیش مامان‌بزرگم و داشتیم صحبت میکردیم که دختر دایی و پسر داییم اومدن نشستن جفتم.

پسرداییم گفت: آجی ببین این جمله که میگم درسته؟

و چهارتا کلمه ی انگلیسی رو با تلفظ درست و غلط پشت سر هم ردیف کرد. 

از حق نخوایم بگذریم باید گفت خوب بود تقریبا، هرچند که جمله ش نه فعل داشت، نه گرامر درست و نه اون معنی ای که براش در نظر داشت. به هرحال که ذوقش رو کور نکردم و بعد از تشویقش بهش گفتم باید حتما به جمله هاش فعل اضافه کنه. 

تا اومد بپرسه که چه فعلی و چجوری، دخترداییم شروع کردن به پرسیدن چندتا معنی کلمه. 

بعد از اون داشتم دو سه تا نکته ی خیلی کوچیک از زبان مثل نحوه ی جمع کردن کلمات و تلفظ اون s جمع رو براشون شرح میدادم. زنداییم، مادر پسرداییم، که ظاهرا صدای مارو شنیده بود، اومد این اتاق و باخنده گفت: خداییش چرا زبان آموزش نمیدی؟ چندتا شاگرد این سنی بگیر و بهشون یاد بده. 

اون یکی زنداییم که مادر دخترداییم باشه هم بلافاصله گفت: آره، این دوتاهم اولین شاگردات باشن. 

من زدم به در خنده و مسخره بازی و اونا هم ادامه میدادن. بهشون میگفتم چقد میدین بهشون انگلیسی یاد بدم اونام میگفتن چقد میخوای؟ من جواب میدادم هرچی بیشتر بدین با کیفیت بهتری بهشون یاد میدم:ddd

بعد که دم در بودیم دو تا شاگردم(!) اومدن و مثل پاندای کونگ‌فو کار نسبت به استاد شیفو، به من ادای احترام میکردن! :d

و بعدم "گودبای، گودبای" کنان برگشتیم خونه. 

ولی این فکر که واقعا چندتا شاگرد بگیرم داشت مخمو میخورد. آخرشم بیخیال شدم. 

راستی بلاگرهای عزیز یه چند روز فرصت نداشتم بیام اینجا و حالا با کلی ستاره روشن مواجه شدم،قول میدم تک تک شونو میخونم

روزبخیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
Blue Moon

نظرات  (۲۳)

آره والا!

بعضیا هی تصمیمای عجیب غریب میگیرن!

پاسخ:
از بعضیا خیلی ناراحتم برای اینجوری رفتنشون! :) حیف بود وبلاگ به اون قشنگی و تمیزی

اصن جز من کی میتونه باشه این وقت روز؟

گفتم دیگه بیانو بدرود گفتی!...خوبه پس...

 

پاسخ:
من که نه، ولی ظاهرا یکی این وسط بدرود گفته!!! وبلاگت کو؟!؟! :(((( 

چرا دیگه پست نمیذاری بلو جان؟

پاسخ:
سلام ادی!!!! خودتی؟ 
 میذارم ":)

زودی بیا

پاسخ:
چشم:)

عزیزم کجایی ؟

پاسخ:
یکم درگیر بودم. میام زودی':)
شما خوبی؟
ممنونم از معرفتت♡♡
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۶ غریبه آشنا A

سلام عزیزدلم چطوری؟کجایی نیستی دلم بذات تنگ شده😃😊

 

مطلبتم خیلی باحال بود کلی خندیدم استاد شیفو😂😂😂

پاسخ:
سلام، خوبم زنده باشی.میام
ممنونم که خوندی ♡

سلام

چه مدرکی دارید ؟؟

پاسخ:
سلام، در رابطه با زبان دیپلمش رو دارم

سلام عزیزم

حالت خوبه؟

نیستی کم پیدایی؟

پاسخ:
سلام گلشید جان
خوبم خیلی خیلی ممنونم ❤
میام 
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۷ فتل فتلیان

تدریسم خوبه ها ! البته اگه بش علاقه داشته باشی

بنظرم بش فکر کن

پاسخ:
راستش بدم نمیاد ولی در حد کمی دوس دارم. مثلا یه نکته کوچیک یادشون بدم، نه در قالب معلم بودن 

منظورم ورودشون به زندگیت بعنوان دانش آموز بود...

D:

چه حیف...تدریس واقعن لذت بخشه!

پاسخ:
آهان":)

جای شیفو تو عنوان های بیان خالی بود:)

پاسخ:
پس شما هم متوجه جای خالیش شده بودین! :)

ها به نظرم که معلم شدن خوبه(: من خودم خیلی دوس دارم به ملت فیزیک درس بدم.

پاسخ:
چقدر خوب! :)
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۴ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

:]

پاسخ:

تدریس خیلی باحاله...

ولی به شرط اینکه دانش آموزات خیلی شوت نباشن و زبون تدریست خوب باشه.

موفق باشی...ورودشونو به زندگیت تبریک میگم!از این به بعد قراره مختو بجون!

پاسخ:
یازده دوازده سالی میشه که وارد زندگیم شدن:)
ممنونم از تبریکت ولی به هر حال که قبول نکردم
با سر قبولش میکردم ؛)
پاسخ:
:)
سلام :)
فکر خوبیه :)
من عاشق تدریسم.
پاسخ:
سلام خوبید؟
پس این موقعیت باید برای شما ایجاد میشد:)
استاد شیفو :))) 
پاسخ:
بله":)
وای بچسب موقعیتو!
من یه ساله که دنبال اینم که تدریس کنم، اما هیچ کس دور و برمون نیست. آموزشگاه هم استخدامم نمی‌کنه به خاطر سنم. :(
پاسخ:
چندان علاقه ای به این کار ندارم":)
خدا رو شکر 
منم خوبم الحمدالله :)
پاسخ:
الحمدالله♡
😂😂😂
سلام خوبی بلو جان ؟
پاسخ:
سلام بهار خانوم، خوبم شما خوبی؟ :)
:)
پاسخ:
:)
سلام :)
روز قشنگت بخیر :)
فکر خوبی هستا! :) 
پاسخ:
سلام
ممنونم همچنین :)
بله
😂😂
پاسخ:
:) 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">