ماه آبی من

انجماد

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ق.ظ

- خودتم انگاری خیلی وقته که نیستی...

 

+ هیچ جوره نمیتونم بنویسم. انگار مغزم منجمد شده، دستم خشک شده... یه جوریه همه چیز! 

 

- چرا همین چیزی که برام نوشتی رو نمی‌نویسی؟

این خودش یک پُسته. 

واسه نوشتن دنبال دلیل نباش، وقتی کلمه توی ذهنت وجود داره، یعنی چیزی برای گفتن توی ذهنت داری! امتحانش کن.

میدونم احتمالا باید جور دیگه ای اینو پست میکردم ولی ترجیح دادم یادم بمونه چطور خیلی ساده نگاهم رو تغییر دادید :)

سپاسگزارم ❀

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۹
Blue Moon

نظرات  (۱۴)

خیلی هم عالی...

پاسخ:
ممنون ":)

عی بابا...چ حس مزخرفی!چ وضع مزخرفی میشه اینطوری دیدی؟!اصلا تف!

بهتری حالا یا نه؟

پاسخ:
خیلی بد، اصلا نگم برات!
خیلی بهترم، ممنون♡
۰۹ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۴۸ مشتاقٌ الیه

سلام علیکم. پارسال دوست امسال آشنا

دیگه باید بگیم رسیدن به خیر :)

حالتان خوبه؟

پاسخ:
سلام":) شرمنده میکنید
الحمدالله، شما خوبید؟ 

وقتی میتونی حرف بزنی ، پس میتونی بنویسی...

پاسخ:
چه خوبه که این نگرش رو دارید

اِ...فک کردم اون کامنت اولیه ارسال نشده...!

:)

پاسخ:
اشکالی نداره فدای سرت^^♡

قربونت منم خوبم.

 

انشالله حوصلت برمیگرده و دوباره پستاتو میبینیم:)

پاسخ:
خداروشکر
ممنونم ان شاء الله ♡":)

کار خوبی انجام میدی 

فدات بشم من 😍😍

پاسخ:
خدانکنه عزیزدلم^^♡

خوش اومدی 

ایشالا که دست و دلتم باز بشه و بنویسی و خوشحال باشی

پاسخ:
سلام آقای فتلیان. ممنونم ان شاء الله
همچنین شما:)

باید بنویسی

حتی متن های کوچولو تا جملات کم کم پیدا بشن 

خوش اومدی 

دلتنگت بودم 😍😍

پاسخ:
از دیروز دارم سعی میکنم، فعلا دو صفحه نوشتم.
ممنونم از لطفت بهار جان
منم خیلی دل تنگتون بودم♡

عجب جمله ای!...سنگین گفتیا...

خوشحالم برگشتی به آغوش باز بیان و خانوادش!

(حالا منکه خونه مجردی گرفتم...ولی سر میزنم!)

:)

پاسخ:
خوشحالمون میکنی سر بزنی، ولی اگه جایی بود ماهم سر میزدیم که عالی میشد":)

سلام عزیزم خوبی؟

نگرانت شده بودم دلمم برات تنگ شده بود.

خوشحالم برگشتی.

یه مدت که فاصله میگیری انگار آدم بی حوصله میشه ولی وقتی استارت بزنی و شروع کنی دوباره حس و حالت برمیگرده.

پاسخ:
سلام گلشید جان
ممنونم از لطفت. 
حقیقتش بی حوصله بودم که فاصله گرفتم... 
حالت خوبه؟ :)

عجب جمله...سنگین گفتیا!

:)

خوشحالم برگشتی!

پاسخ:
سنگین خوندی ♡
کاش تو هم برگردی:)
:)
پاسخ:
:)

خاستم دیگه امروز بیام تلگرام براتتت.فک کردم هنوز مسافرتی.چقد کم مینویسی!

پاسخ:
حس هیچی نبود ریحانه، هیچی به معنای واقعی. دست به هر کاری میزدم حوصله م سر میرفت. از نوشتن بگیر و چت کردن و غذا خوردن تا بیرون رفتن و مهمونی و حرف زدن. 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">