ماه آبی من

تنبلانه!!

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

کاش یه نفر مینشست جفتم من براش تعریف کنم، اون بنویسه...

 

 

+به یک فرد دستْ دارِ با حوصله نیازمندیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۳
Blue Moon

نظرات  (۱۶)

یکی مثل مجید دلبندم با ۶۰ متر دست!

پاسخ:
بله فقط حتما هم با حوصله باشه ":)
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۱۸ مشتاقٌ الیه

خب یک حسام الدین چلپی هم برای شما باید پیدا کنیم :)

پاسخ:
احسنت،بله ممنون میشم :d
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۲ محسن رحمانی

سلام چرا تنبلی؟

پاسخ:
سلام نمیدونم! برای خودمم عجیبه

نویسنده مولانا بود

پاسخ:
آهاااا آره دقیقا 

من دست دارم ولی حوصله ندارم

پاسخ:
خب منم همینطورم

حسام الدین چلبی میخوای:دی

پاسخ:
کی هست؟! :d
من یکی که عاشق نوشتنم... ولم کنین یه 10 صفحه رو پر از چیزای بی ربط میکنم
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۳۵ محسن رحمانی

سلام چرا؟

پاسخ:
سلام، متوجه نشدم چرا برای کدوم قسمت بود! 

خدا رو شکر 

خوبم الحمدالله 

همه خوبن :)

پاسخ:
شکر❀

خوبی عزیز جان ؟

پاسخ:
الحمدالله ،شما خودت خوبی؟ خانواده خوبن؟ :)))
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۵ دختر دماغ گوجه ای :)

من حال ندارم بنویسم چیزی،برای خودم تعریف میکنم ضبطش میکنم :)

پاسخ:
به همین فکر هم افتادم، ولی اینطور دفترم نصفه و نیمه میمونه... ولی شاید نهایت مجبور به همین کار شدم:)))❀

ببخشید دوباره دارن به این پسرِ بدبختشون کار میدن...

من باید برم دیگه!

فعلن خدافظ... :)

پاسخ:
برو برو دست دار با حوصله
خداحافظت :)))♡

تا جایی که من میدونم یه پا پسرم برا خودم!

:)

چون مادر گرامی تا میتواند گیر داده و کار بر دوشم مینهد!

پاسخ:
دختر خانواده است دیگر.... باید به او گیر داد
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۱ دختر دماغ گوجه ای :)

واقعا نیازه، بعضی وقتا آدم میخواد بنویسه یه مطلب خیلی جالبو، فقط حال نداره :|

پاسخ:
الان بیشتر از یک ماهه که خاطرات خوب و باحال و جدیدم مونده رو دلم.. ولی تنبلم. مطمئن هم هستم اگه ننویسمشون پشیمون میشم ولی بازم تنبلیم غالبه-_- 

دست دار هستم و با حوصله!

ولی وقت ندارم...خانواده هم تازگیا افتادن رو دور گیر دادن به نشستنم پای کامپیوتر....

خلاصه که انتخاب خوبی بودم!...حیف شدم!

:)

پاسخ:
سلام دست دار با حوصله
شعله ی افسوس را در دلم فکندی! واقعا چرا :d

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">