ماه آبی من

دوستانه

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۹ ب.ظ

خیلی بده اسم دوتا از دوستانت که از قضا همیشه هم‌زمان می بینی؛ وحیده و مهدیه باشه. بلااستثنا هر دفعه وحیده رو وحدیه و مهدیه رو مهیده صدا زدم!

همین الان هم موقع نوشتن دو سه بار چک کردم که درست نوشته باشم•_•

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۹
Blue Moon

نظرات  (۱۳)

خیلی فکر میکنم اگه یادم اومد که درست یادم میاد اکه نیومدم یه هزار تا راه برای صدا زدن مردم هست که اسم نخواد :)

پاسخ:
آها آها احسنت، خیلی هم خوب ':))
۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۵:۰۵ دچارِ فیش‌نگار

باور کنید منم از اول تا آهخر وحیده و مهیده خوندم :| تقصیر شما نیست

پاسخ:
:d
سخته خداییش

چی میکشی😂😂

پاسخ:
تو ترکم :ddddd

من که اسم آدما کلا یادم نمیمونه که بخوام قاطی کنم :)

پاسخ:
چطوری صداشون می‌زنید؟ 
۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۰:۵۱ پرینازم ...

مثل فریبرز عرب نیا وابوالفضل پورعربه این دوتا

پاسخ:
دقیقااااا😂👌

:))))

دوبههمزنی کنید، دیگه هم زمان نمیان پیش‌تون :دی

پاسخ:
مرسی از نکته، ولی فایده نداره میان باز:dddd

واقعا 😁😁😁

 

پاسخ:
=)

دیگه نمیدونم چه فکری می کنن 😁😁😁

پاسخ:
بیا اینو در نظر بگیریم که چقدر اسم خودمونم اشتباه صدا زده شده-_-
:d

خدا رو شکر اسم ها درست می گم ولی جا به جا 

مثلا وقتی مریم هست و فرزانه نیست به مریم می گم فرزانه و برعکس 

😂😂😂

پاسخ:
وااییی:dddd بهار امان از اون لحظه ای که عجله هم می‌کنی برای صدا زدن. خیلی موقعیت عجیبی می‌شه
۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۵ مشتاقٌ الیه

من بهشون میگم حاجی... راحت...

پاسخ:
برگشتین بالاخره!!!! 

😂😂، خدا کمکت کنه. 

پاسخ:
ممنونم سولویگ جان ":d
۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۱:۳۷ ** گُلشید **

:)

پاسخ:

خخخخخ

پاسخ:
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">