ماه آبی من

حق الریتوئیتo_O

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

ما یه گروه داریم برای انگلیسی صحبت کردن و تمرین زبان.یه سری زدیم کانال فارسی (!) و مکالمه های جالبی شکل گرفت.اینجا سه شخصیت داریم که یکیشون خودمم (من) و دو نفر دیگه که با اسم های A و S نامگذاری شدن.بحث از قوانین عجیب و به شدت رو مخ مورفی شروع شد و رسید به تلاش های بعد از شکست...


A: من به یه جمله ی فلسفی هیچوقت نرسیدم! "بعد از هر باخت یه پیروزی هست" یا یه همچین چیزی!

من: آهان! بعد از باراول بازم تلاش کردی؟

A: آره :(

من:همین خودش بُرده ! :)

S:احسنـــــت!

من: خداییش ببینین چقدر جملات گوهر بار میگم D: یادداشت کنین خب!

A: جا داره این جمله رو به اون مَثل اضافه کنم و توئیتش کنم D:

من: آره با هشتگ دکتر شریعتی!

s: وای D:

من: خب، شما چی S؟ در مورد تلاش های بعد از شکستتون به ما بگید D:

S:به نام خدا.....S هستم.....اع....چیزه...!

A: بُرده دیگه انگار همه رو!

S: بعید میدونم!

A: وای چه توئیت خوبی شد.تا الان 30 تا لایک خورده(اشاره به همون جمله فلسفی مون داره D:)

S: تلاش بعد از شکستم میتونه پشت کنکور باشه!

A: که بردی دیگه،ایول♥

(آخه S دانشجوی پزشکیه الان)

A: دکتر شریعتی(منو میگه) ،بیا بیشتر صحبت کنیم، 5 بار ریتوئیت شد.تا فردا میریم برای 1000 تایی شدن!

من: کاش جایزه میدادن.نمیشه یه جوری حق الریتوئیت بگیریم ازشون؟ D:

S: حق الریتوئیت؟؟؟ D:

A: زین پس به جای واژه ی فرنگی و غرب گرایانه ریتوئیت از "بازنشر" استفاده نمایید!

من: توی گروه انگلیسی؟؟؟ D: به نظرم باید از یه جای دیگه شروع کنی!

S: امشب میتونم بگم شکوفا شدی قشنگ بلومون!-_- D:

A: موافقم D:

من: خودمم متوجهش شدم حقیقتاD: ^_^

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۴
Blue Moon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">