ماه آبی من

سکوت، گاهی بهتر از کوبیدن سر به دیوار.

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

اون: ینی چی نمی‌ذارن ماشین بیاریم تو دانشگاه!! حالا من بخوام ماشین بیارم چی کار کنم؟

من: تو مگه ماشین داری؟

اون: نه.

من: گواهینامه داری؟

اون: نه!!!

:///

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۰
Blue Moon

نظرات  (۴)

۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۰۳ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

توی افق محو شدم

پاسخ:
آره متوجه‌ام O_O
۲۱ بهمن ۹۸ ، ۰۰:۱۱ فتل فتلیان

😐😐😐😐

پاسخ:
آره همین دقیقا :/
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۰۳ دچارِ فیش‌نگار

گویا بیشتر حرفایی که توی مترو و تاکسی میشنویم از این قبیله :)

پاسخ:
نمی‌دونم دقیقا سر چه چیزی اصرار داره!!
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۱۹ محسن رحمانی

خخخخخخخخ

سلام و عرض ادب.

پاسخ:
سلام:)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">